همه اخبار و مقاله ها

کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سال نو را با کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در محروم ترین منطقه ها استان چهارمحال و بختیاری شروع کرد.

28 اردیبهشت 1401

قیمت 41 مدل عینک اسکی و کوهنوردی بسیار شیک

عینک اسکی و کوهنوردی یکی از مهم ترین تجهیزات برای کسانی است که می خواهند در تعطیلات زمستانی به کوهنوردی پرداخته و یا در اسکی شرکت نمایند. مدل این عینک ها ویژگی های مختلفی دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است قبل از آن این مطلب را تا آخر بخوانید.

27 اردیبهشت 1401

49 درصد شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: کنتور فهام برای 95 درصد مشترکین دیماندی استان همدان نصب شده و49 درصد شبکه توزیع برق استان همدان کابل خودنگهدار است.

27 اردیبهشت 1401

احمد گوهری به پرسپولیس پیوست

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان پس از فسخ قراردادش، به پرسپولیس پیوست.

25 اردیبهشت 1401

مسابقه اسب دوانی شرق کشور در جوین خراسان رضوی برگزار گردید

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین از برگزاری مسابقه اسب دوانی منطقه ای شرق کشور در پیست اسب دوانی حُکم آباد جوین خراسان رضوی خبرداد.

25 اردیبهشت 1401

هشدار نو سازمان بهداشت جهانی به اقتصادهای برتر درباره اومیکرون

سازمان بهداشت به اقتصادهای برتر جهان هشدار داده که عدم توجه به سویه اومیکرون می تواند سیستم بهداشت و درمان در این کشورها را با فشار زیادی روبرو کند.

23 اردیبهشت 1401

کرونا جان 6 نفر دیگر را در کرمانشاه گرفت

خبرنگاران/کرمانشاه شمار فوتی های کرونا در کرمانشاه همچنان بالا و نگران کننده است.

22 اردیبهشت 1401

این گل ها از روزنامه به وجود آمده اند!

این روزنامه ها بعد از خواندن تبدیل به گل می شوند!همه ما شاید مدادهایی که با طبیعت دوست هستند را دیده و استفاده نموده باشیم، این مدادها به این صورت کار می نمایند که پس از این که آنقدر تراشیده شدند و دیگر قابل نوشتن نبودند، آن ها را خاک کنیم و در عوض آن ها...

21 اردیبهشت 1401

معرفی چهار قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

مدت هاست که از ورود اولین ماشین لباسشویی به خانه های ما می گذرد. اگرچه در گذشته پاکیزگی لباس ها تنها انتظار مصرف کنندگان از این لوازم خانگی بود اما در طول زمان و با پیشرفت فناوری در عرصه محصولات خانگی، ترجیحات و خواسته های ما نیز از یک شست وشوی معمولی...

20 اردیبهشت 1401

برترین تورهای امروز؛ از تور مراکش تا تور دبی و راس الخیمه

تور استانبول، تور کوالالامپور و لنکاوی، تور دبی و راس الخیمه، تور مراکش، تور پاتایا و بسیاری دیگر از تورها را با هم آنالیز می کنیم، با بخش برترین تورهای امروز خبرنگاران همراه باشید.

19 اردیبهشت 1401

منشأ اسرارآمیز خنجر فضایی فرعون توتنخامن

مصر باستان و تمدن عصر فراعنه همیشه برای همه ما، از دانشمندان گرفته تا افراد معمولی، اسرارآمیز و رازآلود بوده است، اما اخیراً دستاورد علمی در این زمینه منتشر شده است که به منشاء جالب توجه یکی از شگفت انگیزترین مصنوعات این دوره اشاره دارد. این شی، خنجر...

18 اردیبهشت 1401

انتصاب دکتر مهردادی بعنوان سرپرست تازه مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران-در حکمی از سوی دکتر قادری فر مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران؛ دکتر رحیم مهردادی کجاباد بعنوان سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

18 اردیبهشت 1401

پارک ملی ژانگی دانکسیا، کوهستانی رنگارنگ در چین

آشنایی کامل با پارک ملی ژانگی دانکسیااغلب کسانی که نام کشور چین را می شنوند بی اختیار یاد ساختمان بزرگ و کارخانه های متعدد می افتند و غافل از این که چه حجم وسیعی از جاذبه های طبیعی در این کشور وجود دارد. از کوه ها و صخره های رنگارنگ گرفته تا دهکده های متروکه...

16 اردیبهشت 1401

جزییات پیشنهاد سلتیک به قایدی

رسانه اماراتی از پیشنهاد نو تیم اسکاتلند به شباب الاهلی برای جذب مهاجم ایرانی اش خبر داد.

15 اردیبهشت 1401

بازگشت بگوویچ به فوتبال ایران

سرمربی کروات سابق پرسپولیس، راهنمایی تیم شاهین شهرداری بوشهر را برعهده گرفت.

15 اردیبهشت 1401

سفر به بالی و تجربه استخرهایی با چشم انداز بی نهایت

سفر به بالی با همه جذابیت هایش ممکن است باعث خستگی گردشگران شود؛ مطمئناً استخرهای روف تاپ گزینه ای فوق العاده برای ریلکس کردن و تماشای چشم اندازی زیبا از غروب خورشید به حساب می آیند.

13 اردیبهشت 1401

پلاستیک هایی که مثل قند شیرین هستند

پلاستیک های سازگار با محیط زیست ساخته شده از قند ها خواص بی سابقه ای دارند.

13 اردیبهشت 1401

جلسات مشخص دستمزد کارگران؛ حداقل حقوق 1401 چقدر می گردد؟

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در معین دستمزد کارگران در پی افزایش چند برابری دستمزد نیستیم بلکه سهمی که به علت تورم از سفره کارگران کسر شده را مطالبه می نماییم.

12 اردیبهشت 1401

گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید

جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی ویوو با نام vivo Y55s در تاریخ 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400) بطور رسمی به وسیله این شرکت در چین معرفی گردید.

10 اردیبهشت 1401

دانش آموخته های سایر دانشگاه ها در آموزش و پرورش استخدام می شوند

تهران (پانا) - معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت این وزارتخانه در نظر دارد برای کمبود معلم، دانش آموخته هایی با مدرک کارشناسی به بالا از سایر دانشگاه ها را در آزمون جذب و استخدام کند.

9 اردیبهشت 1401
تعداد: (1199)