همایشها و نمایشگاه ها

پوتین و توکایف تلفنی صحبت کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، کاخ کرملین امروز شنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و قاسم جومرت توکایف همتای قزاقستانی وی درباره تحولات اخیر قزاقستان به صورت تلفنی با یکدیگر مصاحبه کردند.

19 فروردین 1401

زیباترین جشنواره های نور کشورها در کریسمس و سال نو

دیدنی چراغانی های زیبای کریسمس یکی از جاذبه های کریسمس است که در بعضی از کشورها و شهرها می توانید نمونه های منحصر به فرد آنرا دیدن کنید.

18 فروردین 1401

ضرورت حمایت شورای نگهبان از طرح جهش فراوری دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری به مدت چهار روز شروع به کار نموده است، گفت: مدل توسعه نانو در کشور یک مدل نمونه ای است که ضروری است آن...

8 اسفند 1400

عینک های هوشمند و شگفت انگیر TCL

شرکت TCL، روز پنجشنبه در نمایشگاه CES 2022 دو عینک هوشمند تازه به نام های TCL NxtWear Air و TCL Leiniao Air را معرفی کرد. هر دو این محصولات به وسیله شرکت Thunderbird Innovation و با پشتیبانی TCL پیشرفته اند.

22 بهمن 1400

یک جرعه کتاب گوارای وجود بچه ها روستای اتراچال شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، در این برنامه که امروز پنجشنبه 27 آبان ماه به همت کتابخانه سیار روستایی و با همکاری کتابخانه سیار شهری اجرا شد، حبیب محبوبی و مهدی بیاریان، مربیان این کتابخانه ها برنامه های متنوعی برای بچه ها اجرا کردند.

5 بهمن 1400

چمران: کمیسیون ماده 38 اجازه صدور مجوز افزایش طبقات پاساژ علاءالدین را نداشت

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون ماده 38 صلاحیت اضافه و یا کم کردن طبقات را ندارد گفت: قطعا و یقینا اضافه شدن دو طبقه به پاساژ علاءالدین انجام نخواهد شد.

3 بهمن 1400

7 کار جالب که با سنسور LiDAR آیفون پرو می توانید بکنید

تعدادی از مدل های رده بالای آیفون و آیپد در ماژول دوربین خود از سنسور LiDAR بهره می برند. این سنسور امکانات جالبی را برای اسکن سه بعدی محیط به ارمغان می آورد که از آن می توانید برای انجام کارهای مختلف بهره ببرید. در ادامه به 7 مورد از کارهای جالبی که می توانید...

16 آبان 1400

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی

خبرنگاران/خراسان رضوی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تاریخ 1 اکتبر پس از 11 ماه تاخیر طی مراسمی شروع به کار کرد و برگزارکنندگان آن معتقدند که پس از همه گیری کرونا این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی جهانی در حال برگزاری است.

27 مهر 1400

چگونه بهترین انتخاب هدیه تبلیغاتی را داشته باشید؟

بسیاری از شرکت ها با این که از روش های زیاد و گران قیمتی برای تبلیغات کاری خود استفاده نموده اند اما با افزایش مشتریان و سود حاصل از ارائه خدمات و فروش محصولات خود به آن ها روبرو نمی گردند. شاید دلیل این امر آن است که بازار کار خود را به درستی نشناخته اند...

6 مرداد 1400

بسته حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد

بنا بر اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا در سال 1400 تمدید شد.

3 مرداد 1400

الهام علی اف: برای همکاری با ارمنستان آمادگی داریم

رئیس جمهوری آذربایجان اعلام کرد که کشورش برای همکاری با ارمنستان و برنامه ریزی برای روابط نزدیک در آینده آمادگی دارد و از امضای معاهده صلح میان دو کشور استقبال می کند.

21 خرداد 1400

تاریخ رونمایی محصولات جدید اپل تعیین شد

شرکت اپل اعلام نمود 20 آوریل برابر با 31 فروردین رویداد ویژه ای برگزار می نماید که پیش بینی می گردد طی آن مدلهای جدید آی پد پرو و سایر محصولات این شرکت در آستانه کنفرانس سالانه طراحان اپل در ژوئن رونمایی شوند.

19 اردیبهشت 1400

یاوری: ارتقای شیوه شناسایی استعداد دانش آموزان، از اهداف پنج ساله سمپاد است

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت در حوزه استعدادهای درخشان گفت که بهبود و ارتقای شیوه شناسایی استعدادها، گسترش چتر خدمات سمپاد و تربیت متوازن از جمله اهداف 5 ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان...

21 فروردین 1400

خبرنگاران الاعرجی : ماموریت ناتو در عراق غیر رزمی است

بغداد- خبرنگاران- قاسم الاعرجیمشاور امنیت ملی عراق در واکنش به انتقادهای محافل سیاسی و دینی عراق نسبت به قصد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای افزایش شمار نیروهایش در این کشور، گفت: ماموریت ناتو با موافقت دولت عراق و غیر رزمی است.

27 اسفند 1399

تغییر شرکای تجاری ایران به کشور های منطقه امکانپذیر است

هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان تجارت منطقه ای؛ اولویت راهبردی صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار گشت

24 اسفند 1399

انجام130 میلیون قطعه جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ شب عید، ذخیره 40 هزار تن سیب و پرتقال

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: سال جاری برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی گردد و بجای آن با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

23 اسفند 1399

اجرای سوگواره فاطمی در محلات منطقه 2

به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) ، ویژه برنامه های فرهنگی تحت عنوان سوگواره جان نبی در محلات منطقه 2 برگزار می شود.

28 بهمن 1399

ساحل وارادرو؛ از پرطرفدارترین استراحتگاه های ساحلی کارائیب، عکس

یکی از عظیم ترین و پرطرفدارترین استراحتگاه های ساحلی کارائیب، ساحل وارادرو (Varadero) در منطقه گردشگری کوبا است. هیکاکوس (Hicacos) نیز منطقه ساحلی دیگری است که گردشگر های بسیاری را به خود جذب می نماید. هیکاکوس با منطقه ساحلی 20 کیلومتری که بیش از 50 استراحتگاه...

8 بهمن 1399

اشکان خطیبی از مدیریت پردیس چارسو استعفا داد

اشکان خطیبی علت استعفایش از مدیریت پردیس چارسو را دلایل شخصی بیان کرد.

6 آذر 1399

تاکید کردستان عراق بر پایبندی به توافق اوپک پلاس

تهران (پانا) - منطقه نیمه خودمختار کردستان در واکنش به اظهارات وزیر نفت عراق گفت به توافق کاهش فراوری اوپک پلاس پایبند است.

1 آذر 1399
تعداد: (65)