خودرو

قیمت 41 مدل عینک اسکی و کوهنوردی بسیار شیک

عینک اسکی و کوهنوردی یکی از مهم ترین تجهیزات برای کسانی است که می خواهند در تعطیلات زمستانی به کوهنوردی پرداخته و یا در اسکی شرکت نمایند. مدل این عینک ها ویژگی های مختلفی دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است قبل از آن این مطلب را تا آخر بخوانید.

27 اردیبهشت 1401

معرفی چهار قابلیت کاربردی ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ

مدت هاست که از ورود اولین ماشین لباسشویی به خانه های ما می گذرد. اگرچه در گذشته پاکیزگی لباس ها تنها انتظار مصرف کنندگان از این لوازم خانگی بود اما در طول زمان و با پیشرفت فناوری در عرصه محصولات خانگی، ترجیحات و خواسته های ما نیز از یک شست وشوی معمولی...

20 اردیبهشت 1401

پارک ملی ژانگی دانکسیا، کوهستانی رنگارنگ در چین

آشنایی کامل با پارک ملی ژانگی دانکسیااغلب کسانی که نام کشور چین را می شنوند بی اختیار یاد ساختمان بزرگ و کارخانه های متعدد می افتند و غافل از این که چه حجم وسیعی از جاذبه های طبیعی در این کشور وجود دارد. از کوه ها و صخره های رنگارنگ گرفته تا دهکده های متروکه...

16 اردیبهشت 1401

واکنش ایران خودرو به تصادف زنجیره ای بهبهان

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تاسف از حادثه روی داده در جاده بهبهان به رامهرمز، رویکرد ایران خودرو در حوادث رانندگی را مشتری مدارانه دانست و توضیح داد: این خودروساز به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است.

4 اردیبهشت 1401

گوشی مرموز مرسدس اف 1 حاصل همکاری بنز و شیائومی

برند ردمی از همکاری با تیم Mercedes-AMG F1 از شرکت اتومبیل سازی بنز، برای ساخت یک نسخه ویژه از گوشی های سری K50 اطلاع داد.

2 اردیبهشت 1401

آیا رفتن به سافاری خطرناک است؟

سافاری تجربه جالبی است که خاطرات هیجان انگیز خود را به همراه خواهد داشت اما این تجربه خطراتی هم دارد. با خبرنگاران همراه باشید.

1 اردیبهشت 1401

بدروم در یک نگاه

شهر ساحلی بدروم در ترکیه به لطف سواحل چشم نواز، هتل های لوکس، رستوران ها و مراکز تفریحی عالی، مورد استقبال گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان است.

26 فروردین 1401

راهنمای سفر انفرادی به بارسلون

یک سفر انفرادی نسبت به سفرهایی که با دوستان یا خانواده می رویم، متفاوت تر و گاهی هیجان انگیزتر است. در این نوع سفرها آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و خودتان مسئول برنامه سفرتان هستید. اگر شما هم قصد دارید سفر انفرادی به بارسلون داشته باشید با مجله گردشگری...

23 فروردین 1401

واکنش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری به ادعای سعید محمدپور

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری به ادعای ملی پوش سابق تیم ملی واکنش نشان داد

2 اسفند 1400

سفر به شهرهای مجذوب کننده و کوچک ایرلند (قسمت دوم)

شهرهای بزرگ و شناخته شده یک کشور، بدون شک نخستین مقاصد گردشگری آن هستند. اما در کنار این، شهرهای دورافتاده و کوچک تری هم هستند که نباید گشت و گذار در آن ها را فراموش کرد. خبرنگاران شما را در سفر به ایرلند همراهی خواهد نمود تا این شهرها را از دست ندهید.

20 بهمن 1400

پیکر راننده خودروی سقوط نموده به کانال حشمت رود آستانه اشرفیه پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه از کشف پیکر راننده خودروی سقوط نموده به کانال حشمت رود این شهرستان اطلاع داد.

16 بهمن 1400

خنک ترین شهر ایران کجاست؟

وقت هایی که هوا گرم است و آدم شرشر عرق می ریزد، بیشتر می خواهد بداند خنک ترین شهر ایران کجاست. شهری که بشود از گرما برای چند روز هم که شده فرار کرد. درست است که خیلی ها سفر را به بعد از فصل گرما موکول می نمایند، اما در ایران جاهایی وجود دارد که هوایشان معتدل...

11 بهمن 1400

انتشار کتاب در اردبیل گران تر از استان های دیگر تمام می گردد

سمیه صائب نیا، مدرس دانشگاه و مؤلف اردبیلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هزینه های زیاد چاپ و انتشار کتاب در اردبیل به یکی از چالش های مؤلفان و نویسندگان اردبیلی بدل شده است.

8 بهمن 1400

شاخص کل بورس 17 آذر 1400؛ رشد 11 هزار واحدی

در انتها معاملات هفته جاری، شاخص کل بورس رشد 11 هزار و 349 واحدی را به ثبت رساند و روی سطح 1 میلیون و 349 هزار و 366 واحد نهاده شد. با این حساب شاخص کل 0.85 درصد رشد را تجربه کرد.

1 بهمن 1400

برخورد مرگبار دو خودروی سنگین درجاده قدیم قم، تهران

برخورد رخ به رخ 2 دستگاه کامیون درجاده قدیم قم- تهران منجر به کشته و مصدوم شدن رانندگان این دو خودروی سنگین شد.

30 دی 1400

آموزش مقدماتی اکسل

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم، ماشین های صنایع غذایی و مکانیزاسیون کشاورزی دانشگاه شهرکرد دوره آموزش مقدماتی نرم افزار اکسل (Excel) را برگزار می نماید.

27 دی 1400

25 عادت کوچک که زندگی تان را بهتر می نماید

در این مطلب، 25 عادت کوچک را معرفی می کنیم که اگر به طور منظم آن ها را تمرین کنید، کیفیت کار، روابط و محیط شما را بهبود می بخشند.

24 دی 1400

وزوز گوش چیست و علل، علائم و موثرترین راه های درمان آن کدام است

لغت وزوز یا Tinnitus از کلمه لاتین Tinnier به معنی زنگ زدن گرفته شده است. وزوز صدای ناخواسته ای است که بدون محرک خارجی به وسیله بیمار در سر یا گوشها شنیده می گردد. نوع صدای شنیده شده در وزوز ممکن است به صورت ممتد یا مواج و متناوب شنیده گردد. دانشمندان وزوز را...

5 آذر 1400

ثبت نام وام 20 میلیونی خرید کالا آغاز شد! بدون چک، ضامن و پیش پرداخت

تهران (پانا) -بر اساس اعلام بانک آینده و لندو، طرح وام 20 میلیون تومانی خرید کالا فعال شده است و تمام افراد می توانند برای ثبت نام آن اقدام نمایند.

2 آذر 1400

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی

خبرنگاران/خراسان رضوی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تاریخ 1 اکتبر پس از 11 ماه تاخیر طی مراسمی شروع به کار کرد و برگزارکنندگان آن معتقدند که پس از همه گیری کرونا این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی جهانی در حال برگزاری است.

27 مهر 1400
تعداد: (111)