شلیک پلیس در حوالی پاسگاه نعمت آباد ، دارو و شربت های غیر مجاز کشف شد

به گزارش وبلاگ هوشمند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز از کشف دارو و شربت های غیرمجاز از یک دستگاه خودروی پژو 405 در حوالی پاسگاه نعمت آباد اطلاع داد.

شلیک پلیس در حوالی پاسگاه نعمت آباد ، دارو و شربت های غیر مجاز کشف شد

به گزارش حوادث وبلاگ هوشمند، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز در مصاحبه با فارس از کشف دارو و شربت های غیرمجاز در تهران اطلاع داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عظیم حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به تهران و کنترل خودروهای عبوری در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند، اضافه کرد: خودروی متهمان در یک عملیات پلیسی پس از شلیک 3 تیر هوائی متوقف و هر 2 متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اعلام کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو 16هزار و 730عدد قرص و 22 لیتر و 500 میلی لیتر شربت غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مخدر تهران اعلام کرد: این نوع داروها برای کنترل اعتیاد استفاده می گردد اما گاهی اوقات مصرف همین داروها هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا نموده و مصرف نمایندگان به آن اعتیاد پیدا می نمایند.

سرهنگ حسوند با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم است، اعلام کرد: مرکز فوریت های 110 پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در مورد شناسایی و برخورد با مجرمان است.

منبع: جام جم آنلاین

به "شلیک پلیس در حوالی پاسگاه نعمت آباد ، دارو و شربت های غیر مجاز کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک پلیس در حوالی پاسگاه نعمت آباد ، دارو و شربت های غیر مجاز کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید