فرهنگ و هنر

این گل ها از روزنامه به وجود آمده اند!

این روزنامه ها بعد از خواندن تبدیل به گل می شوند!همه ما شاید مدادهایی که با طبیعت دوست هستند را دیده و استفاده نموده باشیم، این مدادها به این صورت کار می نمایند که پس از این که آنقدر تراشیده شدند و دیگر قابل نوشتن نبودند، آن ها را خاک کنیم و در عوض آن ها...

21 اردیبهشت 1401

سفر به بالی و تجربه استخرهایی با چشم انداز بی نهایت

سفر به بالی با همه جذابیت هایش ممکن است باعث خستگی گردشگران شود؛ مطمئناً استخرهای روف تاپ گزینه ای فوق العاده برای ریلکس کردن و تماشای چشم اندازی زیبا از غروب خورشید به حساب می آیند.

13 اردیبهشت 1401

بدروم در یک نگاه

شهر ساحلی بدروم در ترکیه به لطف سواحل چشم نواز، هتل های لوکس، رستوران ها و مراکز تفریحی عالی، مورد استقبال گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان است.

26 فروردین 1401

راهنمای سفر انفرادی به بارسلون

یک سفر انفرادی نسبت به سفرهایی که با دوستان یا خانواده می رویم، متفاوت تر و گاهی هیجان انگیزتر است. در این نوع سفرها آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و خودتان مسئول برنامه سفرتان هستید. اگر شما هم قصد دارید سفر انفرادی به بارسلون داشته باشید با مجله گردشگری...

23 فروردین 1401

زیباترین جشنواره های نور کشورها در کریسمس و سال نو

دیدنی چراغانی های زیبای کریسمس یکی از جاذبه های کریسمس است که در بعضی از کشورها و شهرها می توانید نمونه های منحصر به فرد آنرا دیدن کنید.

18 فروردین 1401

5 راه برای صرفه جویی در هزینه ها هنگام سفر

آیا شما تا به حال شنیده اید کسی از سفر رایگان یا کم هزینه اسقبال نکند؟ در واقع همه چیز سفر با بودجه افراد گره خورده است. انتخاب مقصد و حتی مدت اقامت هم معمولا با پول افراد مشخص می گردد. البته این مسئله در خصوص افراد مختلف فرق دارد اما چیزی که تقریبا در خصوص...

14 اسفند 1400

سلفی پر از فیلتر سارا منجزی پور ، خانم بازیگر چه ناز شد !

سارا منجزی پور تصویری که میبینید را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

14 اسفند 1400

چه وسایلی برای پروازهای طولانی ضروری هستند؟

سفرهای هوایی طولانی، دردسرهای خاص خود را دارند و به همین علت، همراه داشتن یک سری وسایل می تواند پرواز راحت تری را برای مسافران رقم بزند.

11 اسفند 1400

ضرورت حمایت شورای نگهبان از طرح جهش فراوری دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری به مدت چهار روز شروع به کار نموده است، گفت: مدل توسعه نانو در کشور یک مدل نمونه ای است که ضروری است آن...

8 اسفند 1400

کوشش گله گرگ ها برای شکار گوزن های شاخ دار

گله ای از گرگ ها، در شکار گوزن های شاخ دار ناکام ماندند.

3 اسفند 1400

کوشش یک پنگوئن برای رسیدن به خانواده اش

ویدئویی از کوشش لحظه آخری یک پنگوئن برای رسیدن به خانواده اش در قطب جنوب قابل مشاهده است.

3 اسفند 1400

پزشکیان: به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورها ، ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد

نماینده تبریز گفت: طرفین مذاکره در پی منافع خودشان از مذاکرات هستند و ما هم باید در این دوره از مذاکرات در پی منافع خودمان باشیم.

24 بهمن 1400

هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند

خبرنگاران/همدان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: هنرمندان عرصه تئاتر در استان به حمایت های اقتصادی و معنوی مسئولان احتیاج دارند.

23 بهمن 1400

عینک های هوشمند و شگفت انگیر TCL

شرکت TCL، روز پنجشنبه در نمایشگاه CES 2022 دو عینک هوشمند تازه به نام های TCL NxtWear Air و TCL Leiniao Air را معرفی کرد. هر دو این محصولات به وسیله شرکت Thunderbird Innovation و با پشتیبانی TCL پیشرفته اند.

22 بهمن 1400

سفر به شهرهای مجذوب کننده و کوچک ایرلند (قسمت دوم)

شهرهای بزرگ و شناخته شده یک کشور، بدون شک نخستین مقاصد گردشگری آن هستند. اما در کنار این، شهرهای دورافتاده و کوچک تری هم هستند که نباید گشت و گذار در آن ها را فراموش کرد. خبرنگاران شما را در سفر به ایرلند همراهی خواهد نمود تا این شهرها را از دست ندهید.

20 بهمن 1400

جذابترین مردان چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران، کدام جذابترند ؟

خبرنگاران:داشتن چشم رنگی درمیان افراد نادر است اما آنها دیگران را مثل آهنربا جذب می نمایند. چشم های رنگی اغوا نماینده و گاهی هم هیپنوتیزم نماینده هستند .

17 بهمن 1400

انتشار کتاب در اردبیل گران تر از استان های دیگر تمام می گردد

سمیه صائب نیا، مدرس دانشگاه و مؤلف اردبیلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هزینه های زیاد چاپ و انتشار کتاب در اردبیل به یکی از چالش های مؤلفان و نویسندگان اردبیلی بدل شده است.

8 بهمن 1400

یک جرعه کتاب گوارای وجود بچه ها روستای اتراچال شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، در این برنامه که امروز پنجشنبه 27 آبان ماه به همت کتابخانه سیار روستایی و با همکاری کتابخانه سیار شهری اجرا شد، حبیب محبوبی و مهدی بیاریان، مربیان این کتابخانه ها برنامه های متنوعی برای بچه ها اجرا کردند.

5 بهمن 1400

چمران: کمیسیون ماده 38 اجازه صدور مجوز افزایش طبقات پاساژ علاءالدین را نداشت

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون ماده 38 صلاحیت اضافه و یا کم کردن طبقات را ندارد گفت: قطعا و یقینا اضافه شدن دو طبقه به پاساژ علاءالدین انجام نخواهد شد.

3 بهمن 1400

25 عادت کوچک که زندگی تان را بهتر می نماید

در این مطلب، 25 عادت کوچک را معرفی می کنیم که اگر به طور منظم آن ها را تمرین کنید، کیفیت کار، روابط و محیط شما را بهبود می بخشند.

24 دی 1400
تعداد: (203)