سریال و پخش خانگی

عکس همسر شیک و باکلاس نقی معمولی مرکز !

خبرنگاران : نقی معمولی با انتشار یک عکس صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

13 مهر 1400

19 کار نو که در iOS 15 می توانید انجام دهید

iOS 15 بالاخره برای تمام کاربران آیفون های سازگار با این نسخه منتشر شد که از چندین ویژگی تازه بهره می برد. در این مطلب قصد داریم به 19 ویژگی تازه این سیستم عامل بپردازیم که بعد از نصب آن می توانید از این امکانات تازه استفاده کنید.

8 مهر 1400

10 کارگردان که به بازیگر تبدیل شدند

گرچه معمولا بازیگرانی مانند کلینت ایستوود، بن افلک و آنجلینا جولی می خواهند پشت دوربین باشند و کنترل خلاقانه تری روی پروژه های خود داشته باشند اما کمتر اتفاق می افتد که کارگردانان بخواهند جلوی دوربین باشند.

5 مرداد 1400

رضا صادقی تیتراژ دودکش 2 را می خواند

رضا صادقی به نام خواننده تیتراژ سریال دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد معرفی گشت.

27 تیر 1400

5 فصل برکینگ بد از بدترین تا بهترین بر اساس نظر منتقدان

قرار است میانگین امتیازی را که منتقدان راتن تومیتوز و متاکریتیک به هر فصل برکینگ بد داده اند کنار هم بگذاریم و ببینیم کدام فصل این سریال پرطرفدار بیشترین امتیاز را دریافت نموده و در صندلی اول قرار گرفته.

19 خرداد 1400

سریال جیران، عاشقانه ای دیگر از کارگردان شهرزاد

پس از خاتمه پخش فصل سوم شهرزاد و گذشت دوسال از پخش این سریال، کارگردان شهرزاد از ساخت سریالی جدید برای شبکه نمایش خانگی اطلاع داد. به گفته او، سریال جیران باز هم فضایی عاشقانه دارد، اما داستانش مربوط به زمان حال نیست.

26 اردیبهشت 1400

بیوگرافی سروش صحت و همسرش

بیوگرافی سروش صحت: سروش صحت متولد 8 آذر 1344 از نایین اصفهان، بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او مدتی است به عنوان مجری نیز هنرنمایی می نماید.

16 اسفند 1399

خانه امن پربیننده ترین سریال تلویزیون شد

سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری طبق نظرسنجی صداوسیما رتبه اول سریال پربیننده را کسب کرد.

5 دی 1399

جنگ ستارگان بعد از 40 سال هنوز پرفروش است(باکس آفیس هفته)

فیلم انگاشته کریستوفر نولان همچنان صدرنشین باکس آفیس سینماهای آمریکاست و به نظر می رسد در این شرایط کرونایی مهم ترین منجی سینماها محسوب می گردد. در حالی که رتبه دوم و سوم جدول هم در اختیار فیلم های جدیدی است که چند هفته ای از اکرانشان می گذرد نکته جالب...

14 آبان 1399

جعبه موسیقی حال و هوای محرم می گیرد

در هفته پیش رو برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش با حال و هوای ماه محرم و اجرای مریم نشیبا برای علاقه مندان پخش می گردد.

19 مهر 1399

فصل دوم دوست نابغه من روی آنتن می رود

فصل دوم سریال دوست نابغه من با اقتباس از داستان های النا فرانته به زودی روی آنتن می رود.

19 اسفند 1398

تعامل با بنگاه های تجاری کوچک و متوسط راه مناسبی برای مقابله با تحریم ها است

سفیر کره جنوبی در ایران گفت: تبادل اطلاعات و ایده ها برای تعامل با شرکت های خصوصی و بنگاه های تجاری کوچک و متوسط (SME) راه مناسبی برای مقابله با شرایط سخت تحریم ها است.

5 آبان 1398

هنرمندان استان؛ نیازمند میزبانی جشنواره های بین المللی

آنا مغانلو- اردبیل - خبرنگار:استان اردبیل هنرمندان برجسته زیادی دارد که در این میان درخشش نسل جوان هنرمندان مایه دلگرمی است اما خواسته بسیاری از آن ها فراهم شدن شرایط حضور در جشنواره های بین المللی است تا منجر به نشان داده شدن ظرفیت های هنری استان گردد.

2 آبان 1398

سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها

روزنامه هفت صبح - مرجان فاطمی: بانوی عمارت تمام شد و بالاخره توانستیم در سرانجام پخش یک سریال تلویزیونی، نفس عمیق بکشیم و با خیال راحت بگوییم آخیش!.

12 مرداد 1398

4 سکانس ترسناک فیلم - فوتبال لیگ هجدهم

سریال درگیری های زنجیره ای تیم های پرطرفدار جمعه شب ادامه پیدا کرد و باز هم تعداد زیادی زخمی شدند تا خاطره خوبی از بازی های تیم های بزرگ در لیگ هجدهم وجود نداشته باشد.

22 تیر 1398

عذرخواهی رشیدپور به خاطر آیتمی از برنامه حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی دیشب

رضا رشیدپور در واکنش به انتقاد مخاطبان نسبت به آیتم پخش شده در برنامه امروز حالا خورشید درباره اخبار شبانگاهی شب گذشته از مخاطبان این برنامه عذرخواهی کرد.

20 اسفند 1397