سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها

به گزارش وبلاگ هوشمند، روزنامه هفت صبح - مرجان فاطمی: بانوی عمارت تمام شد و بالاخره توانستیم در سرانجام پخش یک سریال تلویزیونی، نفس عمیق بکشیم و با خیال راحت بگوییم آخیش!.

سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها

مدت ها بود در تلویزیون یک سریال کم عیب و نقص ندیده بودیم. این در حالی است که سایر سریال های پرمخاطب اخیر (فارغ از بحث کیفیت) از جمله شهرزاد 3، دلدادگان و پدر، در قسمت آخر، بنا به دلایلی با واکنش های منفی زیادی روبه رو شدند.

بیایید واکنش ها به سرانجام این سریال ها را مرور کنیم.

شهرزاد 3: واکنش احساسی به سرانجام تلخ

فصل سوم سریال شهرزاد تمام ضعف های فصل دوم را جبران کرد و پرونده سریال در نقطه اوج، بسته شد، اما درایت حسن فتحی برای سرانجام بندی درخشان سریال به چشم نیامد و در قسمت سرانجامی، همه چیز تحت الشعاع مرگ قباد نهاده شد.

مخاطبان به جای اینکه از سریال درجه یکی که تماشا نموده اند، تشکر نمایند سوگوار قهرمان محبوبشان شدند و کاملا احساسی به سرانجام آن واکنش نشان دادند.

خیلی هایشان نوشتند که سه فصل صبر ننموده اند تا شاهد مرگ قباد باشند، برخی به سازندگان سریال دشنام دادند و آن ها را قاتل خواندند، برخی دیگر پیشنهاد دادند که حسن فتحی قسمت آخر سریال را دوباره بسازد و اینبار کاری کند به قباد آسیبی نرسد.

برخی دیگر هم از کارگردان خواستند فصل چهارمی به سریالش اضافه کند و در این فصل، نشان دهد که قباد نمرده و همه چیز خواب و خیال بوده است و ...

پدر: سرانجام مبهم!

از همان قسمت های اول، وقتی شخصیت حامد برای رهایی از دختر ها خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد، پرحاشیه شد و این حواشی تا سرانجام سریال هم ادامه پیدا کرد.

سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها

در واقع سریال با وجود اینکه پرمخاطب بود، اما به خاطر این حاشیه ها و تلخی زیاد، چندان مورد تعریف و تمجید قرار نگرفت.

در قسمت سرانجامی، وقتی همه چیز تقریبا سر و سامان پیدا نموده بود، یک تلفن مرموز به شخصیت لیلا و آشفتگی او، همه چیز را در هاله ای از ابهام فرو برد.

عده ای گمان کردند تلفن مرموز، به زنده بودن شخصیت حامد ربط دارد و عده ای دیگر گفتند لابد کسی با تلفن، خبر مرگ پدر و مادر حامد را داده است.

این ابهام باعث شد تا مخاطبان در قسمت سرانجامی به خاطر باز نشدن این گره حسابی شاکی شوند. البته انتشار عکس های متفاوت ریحانه پارسا، درست بلافاصله بعد از سرانجام سریال، توجه ها را از سرانجام بندی آن منحرف کرد و دیگر زیاد کسی به سرانجام سریال فکر نکرد.

دلدادگان: سرانجام ضعیف و پرحاشیه

دلدادگان می توانست یکی از بهترین سریال های سال جاری تلویزیون باشد، اما بعد از سه فصل قابل تامل و تقریبا کم نقص، ناگهان در قسمت های آخر به شدت افت کرد و قسمت سرانجامی با ضعف های زیادی روی آنتن رفت.

بلافاصله بعد از سرانجام پخش آخرین قسمت، در حالی که هنوز مخاطبان مجالی برای قضاوت پیدا ننموده بودند پانته آ. بهرام، آن پست جنجالی را منتشر کرد و باعث شد خیلی ها به اشتباه گمان نمایند سانسور سریال توسط تلویزیون، به سرانجام آن لطمه زده است.

مخاطبان با دلخوری فراوان نظر گذاشتند که اصلا انتظار چنین سرانجامی را از عوامل نداشتند.

برخی به تلویزیون و سیاست های غلط آن توپیدند و مدیران را مقصر دانستند. برخی دیگر به اصرار از عوامل سریال شرح خواستند و جنجال این سرانجام بندی ضعیف، تا مدت ها ادامه پیدا کرد.

بانوی عمارت: قدردانی و سپاس

از آنجایی که معمولا واکنش ها به سرانجام سریال ها منفی است، فکر می کردیم بانوی عمارت هم در آخرین قسمت، بالاخره صدای اعتراض خیلی ها را بلند می نماید.

برای همین هم باورمان نمیشد در سرانجام سریال، فقط از مخاطبان نظرات مثبت بخوانیم.

یکشنبه شب، بلافاصله بعد از سرانجام پخش آخرین قسمت بانوی عمارت، بخش نظرات صفحات اینستاگرام عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال و سایر عوامل و بازیگران، پر از جملات تحسین آمیز بود.

نزدیک به 90 درصد مخاطبان از اینکه بالاخره بعد از مدت ها توانسته اند سریال خوبی از تلویزیون تماشا نمایند و با سرانجام بندی قابل قبولی روبه رو بوده اند ابراز خوشحالی کردند.

خیلی ها از اینکه حمیدنژاد به جای بازیگران چهره، سراغ بازیگران جدید و درجه یکی رفته تشکر کردند و برخی هم درخواست داشتند که فصل دوم را به زودی بسازند.

البته در میان تمام این تعریف ها و تمجیدها، برخی هم ابهاماتی مطرح کردند و خواستند تا کارگردان برایشان دلیل این ابهامات را شرح دهد.

منبع: برترین ها

به "سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام سریال بانوی عمارت؛ سرانجامی برسرانجام های بد تمام پرمخاطب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید