تئاتر

بدروم در یک نگاه

شهر ساحلی بدروم در ترکیه به لطف سواحل چشم نواز، هتل های لوکس، رستوران ها و مراکز تفریحی عالی، مورد استقبال گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان است.

26 فروردین 1401

هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند

خبرنگاران/همدان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: هنرمندان عرصه تئاتر در استان به حمایت های اقتصادی و معنوی مسئولان احتیاج دارند.

23 بهمن 1400

جذابترین مردان چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران، کدام جذابترند ؟

خبرنگاران:داشتن چشم رنگی درمیان افراد نادر است اما آنها دیگران را مثل آهنربا جذب می نمایند. چشم های رنگی اغوا نماینده و گاهی هم هیپنوتیزم نماینده هستند .

17 بهمن 1400

خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !

خبرنگاران:شبنم قلی خانی بازیگر زن مشهور و کم حاشیه می گوید که برخی از بازیگران از عمد مردم را با رفتار خود تحریک می کنند.

11 آبان 1400

چرا خرید اثر در جشنواره تجسمی، غیرمنطقی است؟

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی در پاسخ به اینکه چرا برخلاف سال گذشته، در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر برنامه ای برای خرید آثار هنرمندان وجود ندارد؟ اظهار کرد: بعد از جلسات متمادی به نتیجه رسیدیم که اگر ما جشنواره ای باشیم که آثار خودش را خریداری می نماید، شاید...

30 اسفند 1399

اشکان خطیبی از مدیریت پردیس چارسو استعفا داد

اشکان خطیبی علت استعفایش از مدیریت پردیس چارسو را دلایل شخصی بیان کرد.

6 آذر 1399

کتاب از آزادی تا هرج و مرج بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران ، به تازگی کتاب از آزادی تا هرج و مرج که گزیده ای ازداستان های کوتاه طنز اسلاومیرمروژک است با انتخاب و ترجمه داریوش مودبیان به همت نشر گویا انتشار یافته است.

26 مهر 1399

اقامتی رویایی در لوکس ترین هتل های کپنهاگ

کپنهاگ گنجینه ای از موسسات جهانی، صحنه های پررونق هنری و رستوران های میشلن است که بهترین غذاهای اسکاندیناوی را سرو می کنند. علاوه بر این جذابیت ها، پایتخت دانمارک دارای هتل های لوکس و مدرنی است. با اقامت در لوکس ترین هتل های کپنهاگ خودتان را به تعطیلاتی...

18 مرداد 1399

بهترین مراکز خرید استانبول را بیشتر بشناسید

بهترین مراکز خرید استانبولشهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می نمایند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به جاهای دیدنی استانبول برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا...

1 تیر 1399

خبرنگاران سهم هنرمندان بوشهری از مبارزه با کرونا تولید محتوا برای روزهای قرنطینه خانگی

بوشهر-خبرنگاران- در روزهای در خانه ماندن مردم، هنرمندان و بویژه نوازندگان، بومی سرایان و طنزپردازان استان بوشهر عهده دار تولید محتوا در فضای مجازی شدند تا بدین نحو سهم خود را برای مبارزه با کرونا اجرا کنند.

16 اردیبهشت 1399

شروع تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

بابک کریمی در اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر، نمایش الویرا 2020 را درباره بازیگری روی صحنه می برد.

10 فروردین 1399

انتقاد یک نویسنده از بی توجهی مسئولان به تئاتر شهرستان ها

رضایی گفت: استان بوشهر نسبت به استان های دیگری که در حوزه تئاتر فعالیت دارند به لحاظ سخت افزاری بسیار ضعیف تر عمل می نماید.

24 آذر 1398

فرید قادرپناه: نام بوی گند دهن خانم مارکز صادقانه است

فرید قادرپناه کارگردان نمایش بوی گند دهن خانم مارکز درباره انتخاب این نام برای نمایش و دیگر ویژگی های این اثر نمایشی توضیح داد.

13 آذر 1398

جلسه شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر به هفته بعد موکول شد

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت تئاتر که قرار بود در هفته جاری برگزار گردد به خبرنگاران گفت: قرار بود در هفته جاری جلسه شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت برگزار گردد ولی این اتفاق...

26 بهمن 1397

الماس های درخشان از آزادگان ارمنی تقدیر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6، فرهنگسرای سرو؛ به مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، مراسمی با عنوان الماس های درخشان با موضوع تجلیل و تقدیر از آزادگان عزیز اجرا می گردد.

21 مرداد 1397