گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ هوشمند، جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی ویوو با نام vivo Y55s در تاریخ 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400) بطور رسمی به وسیله این شرکت در چین معرفی گردید.

گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ هوشمند، مشخصات اعلام شده در فهرستی که این شرکت از مشخصات این گوشی ارائه نموده است، تقریبا با مشخصات افشا شده از قبل یکسان می باشد، اما تاریخ عرضه این دستگاه هنوز اعلام نشده است.Y55s 5G اولین گوشی هوشمندی است که دارای باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی می باشد.

صفحه نمایش و طراحی

این گوشی هوشمنددر ابعاد، 163.87 در 75.33 در 9.17 میلی متر ارائه می گردد و وزن آن 199 گرم است. صفحه نمایش ال سی دی 6.58 اینچی دارد. از تکنولوژی ناچ قطره ای استفاده می نماید و دارای رزولوشن Full HD می باشد. بعلاوه صفحه نمایش این دستگاه دارای حاشیه تقریبا زیادی می باشد. یک محفظه دوربین دوگانه مسطیلی شکل نیز در پشت دستگاه مشاهده می گردد.

دوربین

دوربین این گوشی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.4 برای عکاسی ماکرو تشکیل شده است. در این محصول دوربین پرتره وجود ندارد، اما استفاده از نرم افزار های هوش مصنوعی تا حدودی می تواند این کمبود را جبران نماید.

این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی ارائه می گردد. گرچه قیمت این دستگاه هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است، اما طبق گفته GSMArena، این گوشی با قیمت 1699 یوان (267 دلار) در بازار چین عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید