کسب و کار

این گل ها از روزنامه به وجود آمده اند!

این روزنامه ها بعد از خواندن تبدیل به گل می شوند!همه ما شاید مدادهایی که با طبیعت دوست هستند را دیده و استفاده نموده باشیم، این مدادها به این صورت کار می نمایند که پس از این که آنقدر تراشیده شدند و دیگر قابل نوشتن نبودند، آن ها را خاک کنیم و در عوض آن ها...

21 اردیبهشت 1401

انتصاب دکتر مهردادی بعنوان سرپرست تازه مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران-در حکمی از سوی دکتر قادری فر مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران؛ دکتر رحیم مهردادی کجاباد بعنوان سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

18 اردیبهشت 1401

جزییات پیشنهاد سلتیک به قایدی

رسانه اماراتی از پیشنهاد نو تیم اسکاتلند به شباب الاهلی برای جذب مهاجم ایرانی اش خبر داد.

15 اردیبهشت 1401

جلسات مشخص دستمزد کارگران؛ حداقل حقوق 1401 چقدر می گردد؟

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در معین دستمزد کارگران در پی افزایش چند برابری دستمزد نیستیم بلکه سهمی که به علت تورم از سفره کارگران کسر شده را مطالبه می نماییم.

12 اردیبهشت 1401

چرا رنگ پاسپورت کشورهای مختلف با هم تفاوت دارد؟

پاسپورت ها در کشورهای مختلف رنگ های متفاوتی دارند. انتخاب رنگ جلد پاسپورت هر کشور به وسیله مقامات همان کشور انجام می گردد و معمولاً دلیلی برای انتخاب هر رنگ وجود دارد.

6 اردیبهشت 1401

اقراریان: الکترونیکی شدن صدور مجوزها گلوگاه های فساد را می بندد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کاهش زمان صدور مجوزها، مطالبه مردم است و بهتر است مجوز شفاف، و فرایند های آن روشن باشد و عوارض به صورت دستی محاسبه نشود تا گلوگاه های فساد بسته شود.

5 اردیبهشت 1401

واکنش ایران خودرو به تصادف زنجیره ای بهبهان

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تاسف از حادثه روی داده در جاده بهبهان به رامهرمز، رویکرد ایران خودرو در حوادث رانندگی را مشتری مدارانه دانست و توضیح داد: این خودروساز به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است.

4 اردیبهشت 1401

زیباترین جشنواره های نور کشورها در کریسمس و سال نو

دیدنی چراغانی های زیبای کریسمس یکی از جاذبه های کریسمس است که در بعضی از کشورها و شهرها می توانید نمونه های منحصر به فرد آنرا دیدن کنید.

18 فروردین 1401

5 راه برای صرفه جویی در هزینه ها هنگام سفر

آیا شما تا به حال شنیده اید کسی از سفر رایگان یا کم هزینه اسقبال نکند؟ در واقع همه چیز سفر با بودجه افراد گره خورده است. انتخاب مقصد و حتی مدت اقامت هم معمولا با پول افراد مشخص می گردد. البته این مسئله در خصوص افراد مختلف فرق دارد اما چیزی که تقریبا در خصوص...

14 اسفند 1400

سلفی پر از فیلتر سارا منجزی پور ، خانم بازیگر چه ناز شد !

سارا منجزی پور تصویری که میبینید را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

14 اسفند 1400

ضرورت حمایت شورای نگهبان از طرح جهش فراوری دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری به مدت چهار روز شروع به کار نموده است، گفت: مدل توسعه نانو در کشور یک مدل نمونه ای است که ضروری است آن...

8 اسفند 1400

نماینده تهران در مجلس: دلار تک نرخی می گردد

نماینده تهران در مجلس، گفت: سال گذشته برای بودجه 1400 که شرایط ما خیلی بدتر بود دولت آقای روحانی پیش بینی 2 میلیون و 300 هزار بشکه را نموده بود که معین هم بود که محقق نمی گردد و با توجه به اینکه دولت ها معمولا در پیش بینی خود اعداد را بالاتر در نظر می گیرند،...

13 بهمن 1400

انتشار کتاب در اردبیل گران تر از استان های دیگر تمام می گردد

سمیه صائب نیا، مدرس دانشگاه و مؤلف اردبیلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هزینه های زیاد چاپ و انتشار کتاب در اردبیل به یکی از چالش های مؤلفان و نویسندگان اردبیلی بدل شده است.

8 بهمن 1400

سکته نو در ساخت وساز

فعالیت های ساختمانی در بازار ساخت وساز کشوری، باز هم سکته کرد. تیراژ ساخت مسکن که طی 7 سال منتهی به سرانجام 99 به اندازه 45درصد نسبت به 7 سال قبل از آن، سقوط نموده بود در بهار سال جاری نیز با افت نو روبه رو شد. این رکود عرضه اما برخلاف تصور سیاستگذار، ربطی...

11 دی 1400

فیس بوک تبلیغات هدفمند را محدود می کند

طبق پست جدیدی در بلاگ متا، این شرکت از این پس اجازه نمی دهد تبلیغ کنندگان از گزینه های دقیق تبلیغات هدفمند استفاده کنند.

16 آذر 1400

تورم قیمت مسکن شهر تهران در مهرماه 5 درصد افزایش یافت

تهران (پانا) - تورم ماهانه قیمت مسکن شهر تهران در مهرماه امسال نسبت به شهریور امسال 4.7 درصد افزایش داشته است.

6 آذر 1400

7 کار جالب که با سنسور LiDAR آیفون پرو می توانید بکنید

تعدادی از مدل های رده بالای آیفون و آیپد در ماژول دوربین خود از سنسور LiDAR بهره می برند. این سنسور امکانات جالبی را برای اسکن سه بعدی محیط به ارمغان می آورد که از آن می توانید برای انجام کارهای مختلف بهره ببرید. در ادامه به 7 مورد از کارهای جالبی که می توانید...

16 آبان 1400

خانم بازیگرها مردان را تحریک می کنند !

خبرنگاران:شبنم قلی خانی بازیگر زن مشهور و کم حاشیه می گوید که برخی از بازیگران از عمد مردم را با رفتار خود تحریک می کنند.

11 آبان 1400

توافق ایران و عربستان قیمت نفت را بالا می برد؟

به گزارش خبرنگاران، عربستان یکی از رقبای جدی نفتی ایران است. مدتی پیش که اتاق ایران آماری مبنی بر کاهش 90 درصدی فروش نفت به چین بیان نمود، مشخص شد که چینی ها، عربستان را جایگزین ایران کرده اند.

10 آبان 1400

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی20 با موضوع همزیستی با کرونا و تأثیر این ویروس در تغییرات شیوه و سبک زندگی مردم، همزمان با روز ملی سینما منتشر شد.

23 شهریور 1400
تعداد: (139)