بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

چمران: کمیسیون ماده 38 اجازه صدور مجوز افزایش طبقات پاساژ علاءالدین را نداشت

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون ماده 38 صلاحیت اضافه و یا کم کردن طبقات را ندارد گفت: قطعا و یقینا اضافه شدن دو طبقه به پاساژ علاءالدین انجام نخواهد شد.

3 بهمن 1400

فسیل های کاذب مریخ شاید جست وجوی حیات را به چالش بکشند

به گفته پژوهشگران ممکن است مریخ با ده ها فسیل کاذب غیرزیستی متفاوت پوشیده شده باشد، که جست وجوی حیات در سیاره سرخ را با چالش روبرو می نمایند.

14 دی 1400

7 کار جالب که با سنسور LiDAR آیفون پرو می توانید بکنید

تعدادی از مدل های رده بالای آیفون و آیپد در ماژول دوربین خود از سنسور LiDAR بهره می برند. این سنسور امکانات جالبی را برای اسکن سه بعدی محیط به ارمغان می آورد که از آن می توانید برای انجام کارهای مختلف بهره ببرید. در ادامه به 7 مورد از کارهای جالبی که می توانید...

16 آبان 1400

توزیع سیستماتیک نهاده های دامی در استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: حذف ارز 4200 تومانی نهاده های دامی در صورت عدم تمهیدات لازم برای تولید گنندگان و مصرف کنندگان مسائل زیادی ایجاد می کند.

12 آبان 1400

شمارش معکوس برای برکناری کومان؛ کونته، روبرتو مارتینز، پیرلو و یوآخیم لوو گزینه های احتمالی

خبرگزاری خبرنگاران- انتظار می رود رونالد کومان طی روزهای آینده شغلش در بارسلونا را از دست دهد.

6 مهر 1400

6 فایده دوش شبانه برای سلامتی

تهران (پانا)- متخصصان پوست توصیه می نمایند روزانه 5 تا 10 دقیقه دوش بگیریم. گرچه برای برخی از ما آغاز روز بدون یک دوش صبحگاهی قابل تصور نیست، اما برخی ها هم هستند که ترجیح می دهند تنش های روزانه خود را با یک دوش شبانه بزدایند.

21 شهریور 1400

خبرنگاران ضرورت بکارگیری علوم مختلف برای حفاظت از آثار تاریخی

تهران- خبرنگاران- معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به لزوم بهره مندی از رشته های مختلف علمی در تمام زمینه ها، گفت: برای کاوش و بازسازی آثار تاریخی نیز نیازمند علوم مختلف هستیم.

26 خرداد 1400

افشای معامله ده ها میلیون پوندی بندر بن سلطان با پادشاه بحرین

بر اساس اعلام منابع مطلع، شاهزاده بندر بن سلطان، از چهره های ارشد خاندان سلطنتی عربستان اقدام به فروختن یک ملک عظیم انگلیسی خود به خانواده پادشاه بحرین نموده است.

12 اردیبهشت 1400

خانه های دانشگاه آکسفورد در اختیار بی خانمان ها قرار گرفت

دانشگاه آکسفورد در اقدامی جالب، کلید املاک خالی متعلق به یکی از کالج های خود را به 16 بی خانمان انگلیسی داد.

28 فروردین 1400

آغاز پروژه ممیزی املاک محدوده قلب طهران

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 12 در دومین جلسه کمیته ممیزی این منطقه از آغاز پروژه ممیزی املاک محدوده این منطقه از 21 بهمن ماه خبر داد.

23 اسفند 1399

قتل هولناک مادر و مادربزرگ به دست پسر 18 ساله

خبرنگاران : پسری 18ساله ای که مادر و مادربزرگش را در جنایتی هولناک از پا درآورده است، تاکید کرد از انجام این جنایت پشیمان نیست.

11 آذر 1399

خبرنگاران امسال ساخت و ساز کرمانشاه به یک میلیون و 700 هزار متر مربع می رسد

کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: 900 هزار مترمربع ساخت و ساز در سال 97 انجام شد که براساس پیش بینی اجرا شده این میزان در بخش خصوصی در سال 99 به یک میلیون و 700 هزار مترمربع می رسد.

30 مهر 1399

کرونا با آنفلوانزا پائیز اوج می گیرند ، ساخت واکسن 18 ماه دیگر

امکان ساخت واکسن برای کرونا تا 18 ماه دیگر وجود ندارد و با این شرایط پائیز آینده کرونا به همراه آنفلوانزا با یک اوج باز می شود.

21 خرداد 1399

معرفی روستاهای کویری بکر و زیبای ایران

روستاهای کویری ایران از جاذبه های گردشگری به حساب می آیند که در کویر گردی علاوه بر گردشگران افرادی مثل کویر نوردان و ستاره شناسان علاقه زیادی به کویر دارند.

15 خرداد 1399

رایزنی وزیر خارجه قطر با رئیس مجلس عراق

به گزارش خبرنگاران به نقل از الغد، محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق در ملاقات شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر با وی تحولات منطقه و دنیا و کاهش تنش در منطقه را مورد رایزنی قرار داد.

13 اسفند 1398

6 وظیفه وزارت بهداشت در اجرای قانون هوای پاک

قانون هوای پاک شامل 34 ماده و 39 تبصره از 23 مردادماه سال 96 از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد؛ قانونی که طبق آن علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست، ارگان ها و نهادهای دیگری نیز موظف به پایبندی به موارد آن هستند...

6 اسفند 1398

راهکارهای طبیعی برای سلامتی که پزشکان قبولشان دارند

خبرنگاران: خیلی از ما برای تسکین یک سری از درد ها و مسائل سلامتی خود به دنبال راه حل های طبیعی هستیم و با حجم زیادی از توصیه ها و روش ها نیز روبرو می شویم. اما شاید مایل باشید بدانید توصیه پزشکان در این موارد چیست و آن ها کدام توصیه های طبیعی یا سنتی را تائید...

8 بهمن 1398