جزئیات معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری نفتی ایران

به گزارش وبلاگ هوشمند، وزارت نفت امروز با انتشار گزارشی، گفت: نخستین نمایشگاه صنعت نفت ایران پس از تصویب رسمی برجام و همزمان با شروع روند لغو تحریم ها، با رویکرد جذب سرمایه دی ماه امسال برگزار می گردد.

جزئیات معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری نفتی ایران

بر این اساس در این نمایشگاه تخصصی نفت و انرژی که با رویکرد جذب سرمایه برگزار خواهد شد از بخشی فرصت های سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز ایران در دوران پسا تحریم رونمایی خواهد شد.

تاکنون نمایندگانی از 200 شرکت نفتی از کشورهای ایران، ایتالیا، چین، لهستان، چک، اسلونی، اسکاتلند، فنلاند، بلژیک، اتریش، هلند، دانمارک، سویس، سوئد، فرانسه، انگلیس، آلمان و کانادا به منظور حضور و مشارکت در این گردهمایی اعلام آمادگی نموده اند.

در همین حال امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل با بیان اینکه دوران شکوفایی صنعت نفت ایران با اجرای توافق هسته ای فرا رسیده است، گفته است: درحال حاضر چشم دنیا به صنعت نفت ایران بوده و صنایع نفت و گاز با جذابیت هایی که دارد زمینه ساز رشد و شکوفایی و آثار مالی و سیاسی را برای اقتصاد کشور به ارمغان می آورد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه پیش بینی می گردد توافق هسته ای تا دو ماه آینده به طور کامل اجرایی گردد، تصریح نموده است: با اجرای این توافق شرکت های داخلی و خارجی می توانند برای همکاری اقدام نمایند و قراردادهایشان نهایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری نفتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری نفتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید