حریفان تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 25 اسفندماه مشخص می شوند

به گزارش وبلاگ هوشمند، با برگزاری آخرین پنجره رقابت های انتخابی جام جهانی2019 بسکتبال در چهار قاره اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا فهرست 32 کشور شرکت کننده در این دوره مسابقات نهایی شد.

حریفان تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 25 اسفندماه مشخص می شوند

به جز چین که میزبان مسابقات است، 31 تیم دیگر و از جمله ایران از حضور در دیدارهای انتخابی سهمیه خود برای جام جهانی 2019 را قطعی کردند. این مسابقات 9 تا 24 شهریورماه سال آینده برگزار می شود. قرعه کشی رقابت ها هم 25 اسفندماه با حضور کننده تیم های شرکت کننده در شنژن چین برگزار خواهد شد و طی آن گروه بندی تیم های شرکت کننده مشخص می شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2010 ترکیه که اولین حضورش در این رقابت ها بود و در گروه B با تیم های برزیل، کرواسی، تونس، آمریکا و اسلوونی همگروه شد. اسپانیا، برزیل، صربستان، مصر و فرانسه هم حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در گروه A جام جهانی 2014 اسپانیا بودند.

با برگزاری قرعه کشی 25 اسفندماه مشخص می شود که حریفان بسکتبال ایران در این دوره جام جهانی چه تیم هایی هستند. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی کنندگان بسکتبال ایران هستند که برای حضور در قرعه کشی مسابقات به چین سفر می کنند.

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال جام جهانی 2019 چین به این شرح هستند:

قاره اروپا (12 تیم): جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، لیتوانی، مونته نگرو، لهستان، روسیه، صربستان، اسپانیا، ترکیه

قاره آمریکا (7 تیم): آرژانتین، برزیل، کانادا، جمهوری دومینیکن، پورتوریکو، آمریکا، ونزوئلا

قاره آسیا (8 تیم): استرالیا، ایران، ژاپن، اردن، کره جنوبی، نیوزلند، فیلیپین، چین (میزبان)

قاره آفریقا (5 تیم): آفریقا، ساحل عاج، نیجریه، سنگال، تونس

منبع: خبرگزاری مهر

به "حریفان تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 25 اسفندماه مشخص می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 25 اسفندماه مشخص می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید