هوش مصنوعی

گوشی ویوو Y55s با بزرگترین باتری رسما معرفی گردید

جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی ویوو با نام vivo Y55s در تاریخ 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400) بطور رسمی به وسیله این شرکت در چین معرفی گردید.

10 اردیبهشت 1401

تلفیق تاریخ، فرهنگ و آموزش در اکسپو 2020 دبی

خبرنگاران/خراسان رضوی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در تاریخ 1 اکتبر پس از 11 ماه تاخیر طی مراسمی شروع به کار کرد و برگزارکنندگان آن معتقدند که پس از همه گیری کرونا این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی جهانی در حال برگزاری است.

27 مهر 1400

امکان بهبود بیماران صرع در ایران وجود دارد

رئیس بخش صرع بیمارستان نمازی شیراز گفت: امروز در ایران و با بهره گیری از خدمات فوق تخصصی جراحی و درمانی مراکزی نظیر بیمارستان نمازی، امکان بهبود بیماران مبتلا به صرع، وجود دارد.

12 بهمن 1399

امکان کنترل همزمان دو دست مصنوعی با استفاده از ایمپلنت مغزی جدید

مردی مبتلا به فلج چهار اندام با استفاده از ایمپلنت مغزی جدید توانست دو دست مصنوعی را به طور همزمان کنترل کند.

5 بهمن 1399

27 درصد مردم مایلند با ربات ها دوست شوند

ربات ها می توانند برای بسیاری از افراد جذاب باشند. اما این که با یک ربات دوست باشید و بخواهید با ربات معاشرت کنید در نوع خود خاص است.

2 آذر 1399

همکاری Line و Google Assistant برای یک قابلیت جدید

دستیار صوتی گوگل برای ارائه یک قابلیت جدید با پیام رسان لاین همکاری می کند.

19 اردیبهشت 1399

مترجم ذهنی رایانه ای از راه می رسد، تبدیل فکر به کلمه !

به گزارش خبرنگاران به نقل از تک اکسپلوریست، محققان با انجام این آنالیز توانستند یک الگوریتم رمزگشایی جدید برای ذهن خوانی افراد و دسترسی بی واسطه به شبکه عصبی آنها بیابند.

12 بهمن 1398

هوش مصنوعی به یاری کارکنان فروشگاه والمارت می آید

شرکت فروشگاه های زنجیره ای والمارت به تازگی از کانسپت فروشگاهی اطلاع داد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کارکنان خود یاری می نماید قفسه های فروشگاه را پر نمایند.

21 تیر 1398

زنی جوان؛ راهگشای تهیه اولین تصاویر از سیاهچاله ها

تهران- خبرنگاران- کیتی بومن دانشجوی پسادکتری دانشگاه ام آی تی، دانشمند جوانی است که الگوریتمش منجر به تهیه اولین تصویر از سیاهچاله شد.

15 تیر 1398

شناسایی مسائل امنیتی با اسکن مطالب توئیتر

گروهی از محققان سیستم جدیدی را ابداع نموده اند که با استفاده از هوش مصنوعی توئیت ها و مطالب ارسالی در سایت توئیتر را اسکن می نماید تا از این طریق آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی کند.

4 تیر 1398

فناوری های هوشمند به کمک زندانیان بیمار می آیند ، گزارشی جالب از کارکردهای ناشناخته هوش مصنوعی

سالانه میلیون ها مجرم در سراسر دنیا روانه زندان ها می شوند اما بعضی از این زندانیان سن و سال بالایی دارند و بعضی دیگر نیز از بیماری های خاص رنج می برند. به نظر می رسد هوش مصنوع به یاری این افراد آمده است.

3 تیر 1398