کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش وبلاگ هوشمند، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش سال نو را با کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در محروم ترین منطقه ها استان چهارمحال و بختیاری شروع کرد.

کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری

معاون تربیت بدنی و سلامت با حضور در استان چهارمحال و بختیاری، کلنگ 12 پروژه ورزشی اعم از 4سالن سرپوشیده و 8 فضای ورزشی روباز را به زمین زد.

صادق ستاری فرد در آیین کلنگ زنی آکادمی حاج محمود ضرابیان روستای سرقلعه گرگر لردگان گفت: این منطقه ها از نظر توانمندی های نیروی انسانی و استعدادهای دانش آموزی بسیار غنی ولی از نظر امکانات ورزشی بسیار فقیر می باشند لذا رویکرد وزارت آموزش و پرورش رسیدگی به منطقه ها محروم در راستای توسعه عدالت آموزشی و اجتماعی است.

وی گفت تنها راه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی توجه به مدرسه است و مدرسه کانون تربیتی محله و کانون پیشرفت محله است و باید در اختیار محله باشد لذا از مدرسه نه تنها برای مهارت های علمی، بلکه برای ارتقاء مهارت های زندگی، جسمی، شغلی و... نیز باید استفاده گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: از ظرفیت سایر نهادهای انقلابی که در سند تحول بنیادین تحت عنوان عوامل سهیم و موثر به آنها اشاره می گردد مانند ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و... با ایجاد بستر مناسب می توان در مدارس استفاده کرد.

وی به اجرای طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه های آموزشی و ورزشی(طرح شهید خرازی) در سطح کشور اشاره نمود و گفت: برای اولین بار در تاریخ انقلاب در این طرح، ورزش به صورت همگانی و رایگان خواهد بود و دانش آموز به همراه خانواده می تواند در محیط ورزشی آکادمی از امکانات ورزشی استفاده نماید.

بعلاوه در این آیین حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و افشین امیریان سرپرست آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.

گفتنی است پس از کلنگ زنی آکادمی حاج محمود ضرابیان، کلنگ سالن ورزشی کاردانش نرجس در شهرستان لردگان و سالن ورزشی آکادمی نبوت مال خلیفه و سالن ورزشی در خانمیرزا با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، مدیر کل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولین شهرستانی به زمین زده شد.

گفتنی است این پروژه ها به صورت مشارکتی بین آموزش و پرورش و خیرین شهرستان لردگان اجرا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری" امتیاز دهید

91 کاربر به "کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی 12 پروژه ورزشی در منطقه ها محروم استان چهارمحال وبختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید