کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای برای کتابداران

به گزارش وبلاگ هوشمند، علی اسدی، کارشناس اموزش ایرانداک در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، بیان نمود: دوره آموزشی اخلاق حرفه ای برای کتابداران شنبه 27 آذرماه از سوی مدیریت آموزش ایرانداک به صورت مجازی از ساعت 14 تا 18 برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای برای کتابداران

وی اضافه کرد: مدرس این دوره آموزشی آنلاین عبدالحسین طالعی است. ثبت نام در این کارگاه آموزشی آنلاین به وسیله لینک [email protected] امکان پذیز است. این دوره آموزشی نخستین بار از سوی ایرانداک برگزار می گردد. هزینه این دوره آموزشی 120 هزار تومان است.

کارشناس آموزش ایرانداک درباره سرفصل ها و محورهای این کارگاه آموزشی گفت: تعریف اخلاق و مکاتب اخلاقی، آنالیز سیر تطور آموزه های اخلاقی از مباحث نظری به مطالب کاربردی، تعریف اخلاق حرفه ای، تاریخچه طرح بحث اخلاق حرفه ای در علم کتابداری و اطلاع رسانی و بعلاوه تاریخچه تدوین منشور های اخلاقی در این حرفه از سرفصل های این کارگاه آموزشی است.

وی درباره اهداف این کارگاه آموزشی اظهار کرد: آشنایی با ارائه شاخص های درست رفتاری برای کنشگران علم اطلاعات و دانش شناسی که در کتابخانه ها فعالیت می نمایند، یک ضرورت است بر همین اساس این کارگاه؛ این سرفصل آموزشی را مورد توجه قرار داده است.

اسدی مخاطبان این کارگاه آموزشی را تمام کسانی دانست که به طور نظری یا عملی با کتابداری و علم اطلاعات و دانش شناسی سر و کار دارند. وی در این زمینه اضافه کرد: مخاطبان این کارگاه آموزشی می توانند کتابداران، دانشجویان این رشته و بعلاوه دانشجویان رشته های مرتبط در سطوح مختلف، مدیران و برنامه ریزان و سیاست گذاران مراکز اطلاع رسانی باشد.

اسدی تاکید نمود: اسدی تاکید نمود: پیش از این و در هفته پژوهش کارگاه آموزشی با موضوع مهارت های ارتباطی برای کتابداران 23 اذرماه از ساعت 14 تا 18 برگزارشد. این دوره آموزشی دومین دوره اموزش انلاین با موضوع اخلاق حرفه ای برای کتابداران است که به مناسبت هفته پژوهش برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای برای کتابداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای برای کتابداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید