هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند

به گزارش وبلاگ هوشمند، خبرنگاران/همدان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: هنرمندان عرصه تئاتر در استان به حمایت های اقتصادی و معنوی مسئولان احتیاج دارند.

هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند

به گزارش وبلاگ هوشمند، جواد کبودراهنگی در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه هنرمندان نمایشی پس از دو سال تعطیلی کامل تئاتر، دوباره گرد هم آمدند، اظهار کرد: هنرمندان حاضر در جشنواره ظرف مدت 20 روز و با فشرده کار کردن، آثار خود را برای شرکت در جشنواره آماده کردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم حضور مسئولان نو استانی باعث رونق هرچه بیشتر هنر تئاتر در استان شوند.

کبودراهنگی با بیان اینکه این جشنواره به دست هنرمندان تئاتری اجرایی شد، گفت: همه کارگردان های ما می توانند به تنهایی دبیر جشنواره های بزرگ باشند.

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان بیان نمود: این جشنواره با حضور هنرمندان شهرستان های همدان، ملایر،تویسرکان و کبودراهنگ برگزار گردید و از بین 20 نمایش این آثار انتخاب شدند.

وی حضور جوانان در جشنواره سی و سوم را از ویژگی این دوره برشمرد و اضافه کرد: از بین کارگردان های حاضر در این جشنواره، سه کارگردان کار اولی بودند که این بسیار با اهمیت است.

کبودراهنگی مطرح کرد: در این دوره باید پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردیم که به همین علت باید مانع حضور تماشگرانی می بودیم که همواره خواستار حضور آن ها در سالن های نمایش بودیم.

دبیر جشنواره با بیان اینکه با وجود تبلیغات کم اما استقبال از نمایش ها خوب بود، گفت: خانواده تئاتر هنوز به حمایت های اقتصادی و معنوی به این عرصه احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان تئاتر به حمایت های اقتصادی و معنوی احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید