هشدار نو سازمان بهداشت جهانی به اقتصادهای برتر درباره اومیکرون

به گزارش وبلاگ هوشمند، سازمان بهداشت به اقتصادهای برتر جهان هشدار داده که عدم توجه به سویه اومیکرون می تواند سیستم بهداشت و درمان در این کشورها را با فشار زیادی روبرو کند.

هشدار نو سازمان بهداشت جهانی به اقتصادهای برتر درباره اومیکرون

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هوشمند به نقل از نشریه نیشن، سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه هشدار داد که سویه اومیکرون می تواند به افزایش فشار به سیستم بهداشت و درمان منجر گردد، هرچند مطالعات نو این احتمال را مطرح می نمایند که این سویه میتواند به بیماری خفیف تری منجر گردد؛ چین و آلمان محدودیت های شدید کرونایی را درواکنش به شیوع دوباره کرونا تشدید نموده اند.

درحالیکه فرایند ابتلا به کرونا در استان های مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی درحال رکوردشکنی است، چین صدها هزار شهفرایند بیشتر را قرنطینه کرد.

توسعه کرونا در سراسر جهان ویرانی به بار آورده و بسیاری از کشورها درحال ایجاد تعادل بین محدودیتهای ایجاد شده و کنترل شیوع ویروس هستند.

آمریکا دوره های قرنطینه برای موارد دارای علایم به نصف کاهش داده تا مانع از بروز اختلال شدید در فرایند زندگی شهفرایندان گردد. در حالیکه فرانسه به شرکت ها دستور داده که حداقل 3 روز در هفته اجازه دورکاری به کارکنان خود بدهند.

درحالیکه بزرگترین اقتصاد اروپا با چالش های زیادی روبرو است، محدودیت های کرونایی در آلمان برای دومین سال متوالی همچنان به قوت خود باقی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هشدار نو سازمان بهداشت جهانی به اقتصادهای برتر درباره اومیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نو سازمان بهداشت جهانی به اقتصادهای برتر درباره اومیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید