سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

به گزارش وبلاگ هوشمند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی دکتر محمدعلی کیانی را به اسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

به گزارش از، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر محمدعلی کیانی را به اسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد، منصوب کرد.

بهرام عین اللهی در این حکم یادآور شده است: خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به اسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امیدوارم جنابعالی که از اساتید گران قدر آن دانشگاه هستید با بهره گیری از تجارب اساتید پرکوشش و تعامل سازنده و صمیمانه با دانشجویان و کارکنان دلسوز، نهایت کوشش خود را در جهت پویایی و ارتقای شاخص های بهداشتی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه به عمل آورید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمدعلی کیانی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد است.

پیش از این دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی این مسئولیت را برعهده داشت.

/ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید