تغییر کاربری زمین های آموزش و پرورش با هدف هزینه کرد برای آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ هوشمند، معاون عمرانی استانداری تهران از تصمیم گیری برای زمین های مازاد آموزش و پرورش و هزینه کرد آن ها برای خود آموزش و پرورش اطلاع داد.

تغییر کاربری زمین های آموزش و پرورش با هدف هزینه کرد برای آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ هوشمند، محمد تقی زاده در انتها جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: یکی از مسائل ما در استان تهران این است که نزدیک یک چهارم دانش آموزان اتباع خارجی در این استان تحصیل می نمایند.

وی اضافه کرد: همین موضوع احتیاج ما به فضای آموزشی را علاوه بر دانش آموزانی که در سطح استان داریم، بیشتر می نماید. ما تاکید داریم که فضاهای مناسبی برای دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی مهیا کنیم.

تقی زاده ادامه داد: فضاهایی که خیلی قابل استفاده در حوزه آموزشی ندارند می توانیم در شورای شهرسازی و معماری مطرح کنیم تا این فضاها تبدیل به احسن شوند. تراکم دانش آموزی در غرب استان تهران بالاست و بیش از 35 نفر در یک کلاس مشغول به تحصیل هستند همچنین در بعضی از شهرستان ها نیز مدارس به صورت دو شیفته کار می نمایند لذا کوشش می کنیم به شرایط نرمال برسیم و تراکم دانش آموزی در هر کلاس به کمتر از 30 نفر برسد و مدارس نیز به صورت تک شیفت کار نمایند.

وی درخصوص مغایرت اعلام کمبود فضای آموزشی و تغییر کاربری زمین های متعلق به آموزش و پرورش گفت: بعضی زمین ها که در اختیار آموزش و پرورش است را نمی توان به عنوان فضای آموزشی استفاده کرد. لذا در کمیسیون ماده 5 این موارد مطرح می شوند تا نسبت به تغییر کاربری آن ها تصمیم گیری گردد و درآمد حاصل از آن نیز در همان شهرستان ها و حوزه آموزش و پرورش هزینه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر کاربری زمین های آموزش و پرورش با هدف هزینه کرد برای آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری زمین های آموزش و پرورش با هدف هزینه کرد برای آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید