تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان

به گزارش وبلاگ هوشمند، همزمان روز جهانی بزرگداشت معلولین در شب دوازدهم آذر از ساعت 21 الی 24 رنگ پل طبیعت با پیغام ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف و افزایش آگاهیهایی که می بایست به مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شودبه رنگ آبی در می آید.

تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان

به گزارش وبلاگ هوشمند، از سال1992 که روز سوم دسامبر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز معلول اعلام شد هر سال در سراسر جهان موسسات خیریه و دست اندرکاران این حوزه کوشش می نمایند تا آگاهی همه اقشار جامعه را در این خصوص ارتقاء دهند.

بنابراین با درخواست خیریه معلولین بچه های آسمان که با بیست سال سابقه حمایت و نگهداری از 400 معلول بی سرپرست را در کارنامه خود دارند در بیست و ششمین سالروز این نامگذاری، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شاخص تهران به رنگ آبی تغییر رنگ می یابد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، خیریه بچه های آسمان با شعار ما به پشتوانه دستان پر مهر شما توانستیم سالها با بالاترین کیفیت در نگهداری و توانبخشی به معلولان بی سرپرست کوشش کنیم با سابقه 20 ساله در کنار دیگر ارگان ها نسبت به خدمتگذاری به معلولان کوشش می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید