راهنمای سفر

راهنمای سفر انفرادی به بارسلون

یک سفر انفرادی نسبت به سفرهایی که با دوستان یا خانواده می رویم، متفاوت تر و گاهی هیجان انگیزتر است. در این نوع سفرها آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و خودتان مسئول برنامه سفرتان هستید. اگر شما هم قصد دارید سفر انفرادی به بارسلون داشته باشید با مجله گردشگری...

23 فروردین 1401

آتشگاه اصفهان از دوران تاریخی تا قرون اولیۀ اسلامی مورد استفاده بوده است، شناخت نقشه معماری و کارکرد بنا

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، هادی الهیاری سرپرست هیأت باستان شناسی 10مرداد1400با اعلام این خبر گفت: در این آنالیز ابتدا به مستندنگاری و نقشه برداری میکروتوپوگرافیک از محوطه با یاری پهپاد در آتشگاه پرداخته شد.

16 مرداد 1400

پرهیز از گردشگری هولناک

جهان رو به تخصصی شدن و نگاه حرفه ای می رود و گردشگری نیز در شاخه های متعدد اکوتوریسم یا طبیعت گردی، سلامت، فرهنگی، ماجراجویانه و غیره به صورت تخصصی مخاطبان خاص یافته، اما برآیند کلام کارشناسان گردشگری این است که تورهای غیر مجاز، انتخاب گردشگری هولناک...

14 شهریور 1399

معرفی روستاهای کویری بکر و زیبای ایران

روستاهای کویری ایران از جاذبه های گردشگری به حساب می آیند که در کویر گردی علاوه بر گردشگران افرادی مثل کویر نوردان و ستاره شناسان علاقه زیادی به کویر دارند.

15 خرداد 1399

نابغه هایی که دیده نمی شوند

فارس میزگردی نه با مسوولان و نخبگان دانشگاهی بلکه با نخبگان کوچک انجام داده که قطعاً هر کدام در آینده نام آورانی برای ایران خواهند بود.

3 شهریور 1398

کشف بلندترین درخت دنیا به درازای یک زمین فوتبال

دانشمندان انگلیس و مالزی اخیراً ادعا کرده اند که توانسته اند بلندترین درخت دنیا را که به درازای یک زمین فوتبال است کشف کنند.

13 تیر 1398

دریاچه آران و بیدگل؛ مهم ترین و بزرگترین دریاچه نمکی ایران

دریاچه آران و بیدگلدر میان جاذبه های ایران گردی و جذاب کشورمان، به سراغ دریاچه آران و بیدگل آمده ایم. دریاچه ای تماما سفید و پر از کرت های نمکی شبیه به اشکال هندسی که هر گردشگر و طبیعت گرد ایرانی و حتی توریست های خارجی را به خود جذب می نماید. مجله خبرنگاران...

12 تیر 1398

اختتامیه اولین جشنواره مردمی چهره سال گیلان به همت گیلان مدیا

اختتامیه اولین جشنواره مردمی چهره سال گیلان به همت گیلان مدیا نخستین تلویزیون اینترنتی استان گیلان و شرکت پیشگامان توسعه فناوری رایمون با معرفی نفرات برگزیده در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار گردید.

12 تیر 1398

وزیر امور خارجه ازبکستان به قطر سفر می نماید

وزیر امور خارجه ازبکستان امروز برای یک سفر 3 روزه به دوحه پایتخت قطر سفر خواهد نمود.

1 تیر 1398

سوت نخستین قطار گردشگری در لرستان به صدا در می آید

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سوت نخستین قطار گردشگری ایران با ظرفیت 336 جایگاه در استان لرستان به صدا در می آید.

23 خرداد 1398

استقلال به مصاف منتخب آموزشگاه می رود، اعلام برنامه سفر آبی پوشان به قطر

تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری تدارکاتی به میدان می رود.

18 آذر 1397

نکات ضروری بسته بندی

بیشتر سال‌های گذشته را در حال بالا رفتن از اینجا گذراندم ، و اگر چه این یک تن لذت بخش است، مطمئنا ً به این معنی است که من باید خیلی زیاد وسایل خود را جمع و جور کنم و برای حرکت بعدی آماده شوم . بسته‌بندی شدن من قبلا ً بین من قرار گرفته بود ، اما حالا با این...

17 شهریور 1397