نکات ضروری بسته بندی

به گزارش وبلاگ هوشمند، بیشتر سال‌های گذشته را در حال بالا رفتن از اینجا گذراندم ، و اگر چه این یک تن لذت بخش است، مطمئنا ً به این معنی است که من باید خیلی زیاد وسایل خود را جمع و جور کنم و برای حرکت بعدی آماده شوم . بسته‌بندی شدن من قبلا ً بین من قرار گرفته بود ، اما حالا با این وضع کنار آمده‌ام ، به خصوص از وقتی که یک مقدار تمرین را به فرزندی قبول کردم که کارها را برایم آسان کند . بنابراین بدون اینکه توضیح بیشتری بدهم ، اینجا ده تا نوک پا هستند که زندگی شما را کمی راحت‌تر می‌کند، مهم نیست که چه سفری دارید !

نکات ضروری بسته بندی

1. محدودیت‌های حمل و نقل شما را می‌دانم .
در تئوری ، به نظر می‌رسد که این روزها همه خطوط هوایی ، شرکت قطار ، شرکت قطار ، شرکت اتوبوس و کشتی با وسایل مختلفی از وسایل سفر ، و اگر تو با چمدان‌های بزرگ مثل چوب اسکی یا ابزار موسیقی سفر می‌کنی ، کار ساده‌ای نیست . قبل از این که حتی قبل از این که حتی کتابت را به هم بزنی ( در واقع ، قبل از این که حتی ticket را هم باز کنی ) ( در واقع ، یک جست و جوی سریع آنلاین انجام بدهید و مطمئن شوید که شما می‌دانید وسایل سفر چه چیزهایی هستند .
تنها دلیلی که توصیه می‌کنم restrictions را چک کنم ، بگویم ، بلیت خطوط هوایی ، این است که آن‌ها می‌توانند تفاوت بین این بلیط را که در آخر خریداری می‌کنید ، ایجاد کنند . این بلیط فقط برای شما ارزان است ، اما اگر می‌خواهید کیف را هم چک کنید ، می‌توانید پیدا کنید که قیمت آن برای شما ارزان‌تر است که با یک هواپیمای بدون بودجه که در قرار دارد پرواز کنید . یا اگر قصد دارید با قطار پرواز کنید ، اما فرصت دارید که با قطار به پرواز در بیاید ، می‌توانید متوجه شوید که قطار به بهای سفر به فرودگاه و دیگر شهریه که بلیط پروازت به حساب نمی‌اید ، ارزان‌تر است .
و ممکن است که تو نگران این باشی که هزینه اضافی مخارج سفر به سفر تو اضافه شود . اما در عین حال ، تو ترجیح می‌دهی که کمی پس‌انداز کنی و این پول اضافی را برای یک غذای خوب و یا یک فعالیت sightseeing خرج کنی که غیر از این باشد ؟
2. که از پسش بر میای
یکی از مشکلاتی که با مسافران می‌بینم - به خصوص در میان مردمی که بیش از انکه بتوانند خودشان را حمل کنند کیف می‌کنند . و من می‌فهمم ، اگر قرار باشد برای چند سال به خارج نقل‌مکان کنی و در یک جای دیگر بمانی ، دلیلی ندارد که همه چیزهایی را که خانه جدید را مثل خانه احساس کنی به دست بیاوری . با این حال ، اگر تو فقط شش ماه می‌مانی و نقشه مسافرت را داری ، پس از این که پنج تا چمدان داری که باید همراه خودت به اینجا بیایی .
من شخصا ً دوست دارم با یک کوله‌پشتی سفر کنم ، و با این که یک‌بار با یک کوله‌پشتی دهه 70 سفر کردم ، اخیرا ً از یک کوله‌پشتی 40 متری استفاده کردم . ( برای آن‌هایی که با کوله باری آشنا هستید ، آن کیسه که در کیف حمل و نقل است ، به اندازه کافی کوچک است که به عنوان یک کیسه حمل و نقل شهری به حساب بیاید ، اما حتی اگر قرار باشد که آن را از چرخ نقاله حمل و نقل بیرون بیاورند ، اما اگر شما نمی‌توانید آن را از چرخ نقاله حمل و نقل بیرون بیاورید - و اگر شما نمی‌توانید این کار را از روی چرخ حمل بار حمل کنید - پس شما بیش از حد حمل می‌کنید .
وقتی که تو هر بسته‌ای را که انتخاب کرده‌ای ، جمع کنی ، مطمئن باش که به مرکز تعادل هم توجه کرده‌ای . باید تعجب کنی که وقتی همه چیز سنگین‌تر از ته کیف است یا در وسط چمدان است ، یا اگر از این کیف بیرون تا به آن نزدیک شوی ، احساس تعجب کنی .
3 - 3 - 3 تا از این چیزا .
دوباره ، اگر به راحتی نمی‌توانی حرکت کنی ، تو خود را محدود می‌کنی . مساله این است که آیا برای چند روز ، چند هفته ، یا دو سال ، تو خیال داری که بیشتر از آنچه لازم داری بیاوری . در واقع ، من برای این که آماده باشم ، در واقع ، بین سفر که من انجام می‌دهم و کاره‌ای اسکی که انجام می‌دهم ، خیلی کم است که مرا بدون نوار چسب ، یک پتو پهن و طناب رخت پیدا کنی .
و چیزهای کوچک دیگری که فکر می‌کنم لازم است که در موقعیت اضطراری قرار بگیرند .
با این حال ، آنچه را که من حمل می‌کنم ، پنج کت مایو است، سه ژاکت ، بیست جفت جوراب ، و هر چیز الکترونیکی که ممکن است مال خودم باشد ، می‌توانم با یک تلفن و لپ‌تاپ خودم - و شاید هم digital ، فقط در این مورد . بهترین توصیه من ؟ بنویس که به چه چیزی احتیاج داری ، و بعد ببین که نمی‌توانی این لیست را نصف کنی .
یک راه عالی برای کوچک کردن این است که مطمئن شود که شما وسایل versatile را جمع می‌کنید . وقتی که سفر می‌کنم ، دوست دارم طرح خاصی از آن طرح کنم و آن را در این نقشه جا بدهم . با وجود چیزهایی که بعضی از آن‌ها می‌توانند به شما بگویند ، لازم نیست این کار برای ما قابل‌قبول باشد . neutrals برای تمیز کردن جاده آسان است ، اما اگر بدونی که در طول راه به دفتر لباس‌شویی دسترسی داری ، شاید لازم نیست بیشتر از این که تو به خانه برگردی نگران این موضوع باشی .

به "نکات ضروری بسته بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات ضروری بسته بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید