دوچرخه سواری

قیمت 41 مدل عینک اسکی و کوهنوردی بسیار شیک

عینک اسکی و کوهنوردی یکی از مهم ترین تجهیزات برای کسانی است که می خواهند در تعطیلات زمستانی به کوهنوردی پرداخته و یا در اسکی شرکت نمایند. مدل این عینک ها ویژگی های مختلفی دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است قبل از آن این مطلب را تا آخر بخوانید.

27 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر انفرادی به بارسلون

یک سفر انفرادی نسبت به سفرهایی که با دوستان یا خانواده می رویم، متفاوت تر و گاهی هیجان انگیزتر است. در این نوع سفرها آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و خودتان مسئول برنامه سفرتان هستید. اگر شما هم قصد دارید سفر انفرادی به بارسلون داشته باشید با مجله گردشگری...

23 فروردین 1401

معرفی پارک ساحلی دامون کیش، عکس

یکی از این امکانات و جاهای دیدنی کیش پارک ساحلی دامون کیش می باشد که یکی از چهار پارک معروف کیش است که نباید فرصت بازدید از این جای دیدنی را ازدست داد .

14 اردیبهشت 1400

احکام قطعی12 ورزشکار دوپینگی اعلام شد، وزنه برداری در صدر است!

به گزارش خبرنگاران، تخلف این ورزشکاران مربوط به سال 2019 (دی ماه 1397 تا دی ماه 1398) است و در ماه های گذشته پروسه قانونی آنالیز پرونده آنها صورت گرفته است؛ لذا احکام قطعی صادر شده به این توضیح است:

16 بهمن 1398

سفر در بارداری؛ نکاتی که باید رعایت کنید

خبرنگاران: به احتمال زیاد شما در دوران بارداری تان حداقل یک مسافرت را در پیش خواهید داشت. اما مسافرت در باداری به سادگی زمان قبل از بارداری شما نیست، از این رو باید نکاتی را رعایت کنید تا مسئله ای نه برای شما و نه برای فرزندتان پیش آید. اگر شما هم می خواهید...

26 مرداد 1398

بانوی رکابزن ایران بیست و ششم شد

به گزارش خبرنگاران، فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار کوهستان کشورمان در ادامه حضور خود در مسابقات بین المللی به منظور کسب امتیاز و در نتیجه سهمیه المپیک 2020 راهی سوئیس شده است تا در رقابت های جهانی این رشته شرکت کند.

29 تیر 1398