چین یک تیم پزشکی برای کیم جونگ اون اعزام کرد

به گزارش وبلاگ هوشمند، اعزام این تیم توسط چین در شرایطی است که اخبار و شایعات زیادی در خصوص سلامتی رهبر کره شمالی که از روز 23 فروردین تا کنون در انظار عمومی ظاهر نشده در رسانه های منطقه منتشر شده است.

چین یک تیم پزشکی برای کیم جونگ اون اعزام کرد

تیم پزشکی چین شامل سه نفر است و روز پنجشنبه پکن را به مقصد پیونگ یانگ ترک نموده است اعزام این تیم به پیونگ یانگ با انتشار شایعات زیادی در خصوص سلامتی رهبر کره شمالی همزمان شده است.

بعضی گزارش ها حاکی است که رهبر کره شمالی بتازگی عمل رینوپلاستی (استندگذاری) قلبی انجام داده است.

هنگامی که کیم جونگ ایل پدر کیم جونگ اون رهبر فعلی کره شمالی، در سال 2008 میلادی دچار سکته مغزی شد رسانه های کره جنوبی در آن موقع گزارش دادند که پزشکان چینی به همراه پزشکان فرانسوی در معالجه وی شرکت داشته اند.

انتشار گزارش هایی از خروج اون از پیونگ یانگ

در همین حال، بعضی منابع خبری گزارش داده اند، رهبر کره شمالی احتمالا پایتخت این کشور را ترک نموده و در مکانی ناشناخته در سواحل شرقی کشورش مستقر شده است.

این شایعات در حالی مطرح می گردد که گزارش هایی تاییدنشده از قرار داشتن کیم جونگ اون در وضعیتی بحرانی در پی یک عمل جراحی قلب منتشر شده است.

پایگاه خبری نیوسیس به نقل از منابع اطلاعاتی در کره جنوبی گزارش داده است، این احتمال وجود دارد که کیم جونگ اون از پایتخت خارج شده و به شهر وونسان رفته باشد.

بر اساس این گزارش، آنالیز تردد ها نشان می دهد، این احتمال وجود دارد که کیم جونگ اون از پایتخت خارج شده است.

نیوسیس گزارش داده است، قطار مخصوصی که کیم جونگ اون از آن استفاده می نماید، در وونسان دیده شده، اما هواپیمای شخصی او همچنان در پیونگ یانگ است.

برآورد ها درباره مسائل مربوط به سلامتی کیم پس از گزارش سی ان ان در اوایل هفته جاری و با استناد به اظهارات یک مقام آمریکایی شروع شد این رسانه نوشته بود که رهبر کره شمالی پس از عمل جراحی با خطر جدی روبرو شده است در دو هفته گذشته هیچ گزارشی درباره سفر های رهبر کره شمالی یا عکس هایی از فعالیت های عمومی وی توسط رسانه های دولتی نزدیک به رهبر این کشور منتشر نشده است.

کیم جونگ اون در سال 2011 میلادی و پس از درگذشت پدرش کیم جونگ ایل بر اثر حمله قلبی، به قدرت رسید وی از سال 2018 چهار بار به چین سفر کرد.

منبع: فرارو

به "چین یک تیم پزشکی برای کیم جونگ اون اعزام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین یک تیم پزشکی برای کیم جونگ اون اعزام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید