پزشکیان: به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورها ، ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ هوشمند، نماینده تبریز گفت: طرفین مذاکره در پی منافع خودشان از مذاکرات هستند و ما هم باید در این دوره از مذاکرات در پی منافع خودمان باشیم.

پزشکیان: به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورها ، ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره فرایند مذاکرات وین اظهارکرد: ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد؛ در مذاکرات دوطرف در پی حاکم کردن حرف خودشان هستند؛ در این شرایط صرفا زرنگی طرفین است که می تواند نتیجه مذاکرات را معین کند.

وی اضافه کرد: طرفین مذاکره در پی منافع خودشان از مذاکرات هستند و ما هم باید در این دوره از مذاکرات در پی منافع خودمان باشیم.

پزشکیان در پاسخ به سوالی درباره اندازه قابل اعتماد بودن طرف های غربی در این دوره از مذاکرات گفت: در دنیای امروزی به هیچ کشوری نمی توان اعتماد کرد؛ ما حتی به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورهای دیگر.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پزشکیان: به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورها ، ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکیان: به برادرمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم چه رسد به اروپا و کشورها ، ایران در این دوره از مذاکرات عقب نشینی نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید