هوش مصنوعی به یاری کارکنان فروشگاه والمارت می آید

به گزارش وبلاگ هوشمند، شرکت فروشگاه های زنجیره ای والمارت به تازگی از کانسپت فروشگاهی اطلاع داد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کارکنان خود یاری می نماید قفسه های فروشگاه را پر نمایند.

هوش مصنوعی به یاری کارکنان فروشگاه والمارت می آید

به گزارش وبلاگ هوشمند و به نقل از انگجت، ظاهراً شرکت والمارت(Walmart) قصد ندارد به شرکت آمازون اجازه دهد که فروشگاه مجهز به هوش مصنوعی این شرکت بی رقیب باقی بماند.

والمارت شرکت خرده فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها در دنیا است.

حال این شرکت اعلام نموده که کانسپت یک فروشگاه را در دسترس عموم قرار داده که در نیویورک است.

در این فروشگاه از دید کامپیوتری و مجموعه وسیعی از دوربین ها استفاده می گردد که به فرآیند خرید یاری نمی نمایند ولی به جای آن به کارکنان فروشگاه یاری می نماید که قفسه های خالی فروشگاه را شناسایی نموده و پر نمایند.

فروشگاه والمارت گفته که اطلاعات دریافت شده توسط این فروشگاه مبتنی بر هوش مصنوعی تنها کمتر از یک هفته ذخیره می گردد بنابراین سابقه فعالیت های فروشگاه پس از آن وجود نخواهد داشت.

این فروشگاه که هم اکنون برای استفاده مشتریان باز است، بیش از 30 هزار قلم جنس دارد و اسم مخفف آن IRL اعلام شده است.

مساحت فروشگاه به بیش از 50 هزار فوت مربع می رسد و بیش از 100 کارمند هم در آن مشغول به کار هستند. با این سیستم کارمندان متوجه می شوند که چه محصولی در کجای فروشگاه و چه زمانی خریداری شده تا جایگزین آن در آن قسمت گذاشته گردد.

به این ترتیب مشتریان فروشگاه مطمئن خواهند بود که محصولات خریداری شده آن ها همیشه تازه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هوش مصنوعی به یاری کارکنان فروشگاه والمارت می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی به یاری کارکنان فروشگاه والمارت می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید