هزار زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است

به گزارش وبلاگ هوشمند، مهران اوچی اردبیلی عصر جمعه در بازدید از مرکز درمان ناباروری اردبیل توضیح داد: علاوه بر این از ابتدای راه اندازی این مرکز تاکنون 460 زوج نابارور با بهره مندی از روش های درمانی مرکز ناباروری اردبیل صاحب فزرند گردیده اند.

هزار زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است

وی راه اندازی مرکز درمان ناباروری اردبیل را از مهمترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی در این استان برشمرد و تاکید نمود که فعالیت این مرکز توانسته گردشگری سلامت را در استان توسعه دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با تاکید بر اینکه توسعه توریسم سلامت یکی از محورهای توسعه اردبیل در برنامه ریزی بلند مدت مشخص گردیده است، یادآور شد: جهاد دانشگاهی در این حوزه ضمن پژوهش های کاربردی، برنامه های عملیاتی مطلوبی نیز داشته که تاثیرات آن ملموس است.

وی در عین حال از توسعه مهارت آموزی و آموزش های تخصصی در جهاد دانشگاهی استان اطلاع داد و توضیح داد: این نهاد کوشش نموده با مهارت محور کردن دوره های آموزشی، بسترهای لازم را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم کند.

اوچی اردبیلی با اشاره به ظرفیت های موجود در این نهاد متذکر شد: در راستای توسعه اشتغال در استان و تحقق برنامه های توسعه ای؛ جهاد دانشگاهی در زمینه های اشتغال فراگیر روستائی و توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد و راه اندازی مجتمع سلامت و پایلوت صنعتی فراوری نشاسته پلیمری و... برنامه ریزی و همکاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هزار زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار زوج در مرکز درمان ناباروری اردبیل تحت درمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید