هتل آریادوتا؛ اقامتگاه ساحلی و 5 ستاره در منطقه محبوب گردشگران بالی

به گزارش وبلاگ هوشمند، هتل آریادوتا بالی یکی دیگر از هتل های 5 ستاره بالی در منطقه کوتا است. کوتا به دلیل سواحل زیبایش مدتی است که به منطقه گردشگری محبوبی بین مردم اندونزی و گردشگران خارجی تبدیل شده است.

هتل آریادوتا؛ اقامتگاه ساحلی و 5 ستاره در منطقه محبوب گردشگران بالی

هتل آریادوتا از هتل های این منطقه گردشگری است که به ساحل لیپو مال کوتا دسترسی مستقیمی دارد. در کنار این موقعیت خوب هتل باید از امکانات و خدمات به روز آن که طبق استانداردهای جهانی ارائه می شوند گفت.

آریادوتا استخر بام، بار و استخر بچه ها دارد. اگر به فکر مراسم عروسی هستید، بد نیست این هتل را به عنوان محل برگزاری مراسم خود در نظر داشته باشید. مهمانانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفر می نمایند اما پروازشان در ساعات خاتمهی شب انجام می گردد، می توانند از قسمت لانژ هتل که دارای اتاق چمدان و دوش است استفاده نمایند.

مهمانان هتل در همه قسمت های هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. اگر به دنبال خرید هدیه یا سوغات هستید می توانید به فروشگاه و مغازه هایی که اطراف هستند سری بزنید و یا به جای زحمت طی راستا، سری به فروشگاه هتل زده و هدیه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رستوران Aryaduta Bali در صورت درخواست رژیم های غذایی خاص مانند گیاه خواری و غذاهای بدون گلوتن را سرو خواهد نمود.

امکانات اتاق های هتل آریادوتا بالی

اتاق های مبله هتل آریادوتا همگی فضای بزرگی دارند و در تمامی اتاق ها مبل و یخچال وجود دارد. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت تعبیه شده است. همه واحد های اقامتی این هتل لوکس مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای حمام خصوصی هستند. گرچه امکانات موجود در اتاق ها تا حد بسیار بالایی مشابه است اما تفاوت هایی هم دارند به عنوان مثال تنها بعضی از واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن هستند.

امکانات و خدمات هتل

هر صبح در هتل آریادوتا با صبحانه کانتیننتال شروع شده و با غذاهای بین المللی رستوران هتل ادامه پیدا می نماید و در نهایت در بار هتل به خاتمه می رسد. آریادوتا فضای سبزی زیبا با جایگاه در جاهای مختلف آن دارد تا مهمانان در صورت تمایل دقایقی را در این فضای سبز به سکوت و آرامش سپری نمایند. مهمانانی که همراه کودک خردسال خود بلیط هواپیما بالی خریده و در این هتل اقامت دارند، در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه ای اضافه از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده نمایند.

هتل 2 استخر روباز دارد که هردوی آن ها در طول سال باز و پذیرای مهمانان هستند. برای مهمانان سالمند و توان یاب هتل امکاناتی مانند رمپ و دستگیره در سرویس های بهداشتی ایجاد شده است. کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنا هستند و اگر کم ترین لغاتی از انگلیسی بلد باشید می توانید به راحتی با آن ها صحبت کنید.

بالی جاهای دیدنی فراوانی دارد که گاهی تهیه بلیط این اماکن با مشکلاتی مانند منتظر ماندن در صفی طولانی همراه خواهد بود اما مهمانان Aryaduta Bali با استفاده از خدمات کانسیرج هتل می توانند بدون ایستادن در صف و به راحتی بلیط برنامه ها را تهیه نموده و یا در رستوران مورد علاقه خود میزی رزرو نمایند.

برای مهمانان ورزشکار و اهل فعالیت، هتل باشگاهی مجهز در نظر گرفته تا این دسته از مهمانان بتوانند در سفر نیز تناسب اندام خود را حفظ نمایند. پارکینگ رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، آسانسور، خدمات روم سرویس و غیره بخشی از خدمات و امکانات موجود در هتل هستند.

فاصله هتل آریادوتا بالی تا امکان و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل توبان:0.3 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید دیسکاوری: 0.4 کیلومتر

فاصله تا ساحل ژرمان: 0.6کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی انگورا رای: 0.9کیلومتر

فاصله تا اتاق فرار پاندورا بالی: 4.6 کیلومتر

فاصله تا سرزمین سر و ته بالی: 6.3کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل آریادوتا؛ اقامتگاه ساحلی و 5 ستاره در منطقه محبوب گردشگران بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آریادوتا؛ اقامتگاه ساحلی و 5 ستاره در منطقه محبوب گردشگران بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید