نیمی از آمریکایی ها مدل آیفون خود را تشخیص نمی دهند

به گزارش وبلاگ هوشمند، سایت Decluttr که یک پلتفرم برای فروختن گجت های دست دوم است، نتایج آنالیز های خود در حوزه های مختلف را منتشر نموده که در یک مورد شاهد آمار جذابی هستیم. بر اساس نظرسنجی که این سایت انجام داده، نیمی از پاسخ دهنده ها صرفا با نگاه کردن به تصاویر، نتوانستند مدل آیفون خود را تشخیص بدهند.

نیمی از آمریکایی ها مدل آیفون خود را تشخیص نمی دهند

یکی دیگر از آمارهای قابل توجه این است که یک سوم پاسخ دهنده ها گفته اند از گوشی 5G استفاده می نمایند و این در حالی است که در زمان تحقیق اجرا شده، در آمریکا هیچ گوشی 5G رسما در بازار وجود نداشته است.

طبق نظرسنجی این سایت معروف، بیشتر کاربران گفته اند که در 12 ماه گذشته گوشی خود را ارتقا داده اند و 31 درصد هم اعلام نموده اند که به دلیل خراب شدن گوشی به ناچار گوشی جدیدی خریده اند. یک چهارم پاسخ دهنده ها هم گفته اند آن ها برای دستیابی به گوشی سریع تر چنین کاری انجام داده اند.

سایت Decluttr همچنین عکس هایی را در اخیار این افراد قرار داده تا بتوانند تصویر مربوط به مدل گوشی خود را انتخاب نمایند. در این بین، نیمی از کاربران آیفون نتوانستند مدل خود را پیدا نمایند ولی دقیقا 71.32 درصد از کاربران گلکسی اس 9 پلاس در این زمینه پیروز ظاهر شده اند. البته با توجه به آمار پایین تشخیص مربوط به اس 8 و اس 7، احتمالا این سایت برای گلکسی اس 9 از تصاویر رسمی سامسونگ استفاده نموده که بر روی آن ها عدد 9 به بزرگی دیده می گردد.

در رابطه با فناوری 5G هم 31 درصد از پاسخ دهنده ها گفته اند گوشی آن ها از فناوری 5G بهره می برد و 62 درصد هم ادعا نموده اند که از زمان ظهور اینترنت 5G کیفیت خدمات بهتر شده و این در حالی است که اینترنت 5G در آمریکا به صورت بسیار محدود ارائه شده و اگر هم وجود داشته باشد، گجت های فعلی نمی توانند از آن بهره ببرند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "نیمی از آمریکایی ها مدل آیفون خود را تشخیص نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از آمریکایی ها مدل آیفون خود را تشخیص نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید