جورج بوش خطاب به آمریکایی ها: در مقابل کرونا متحد باشیم

به گزارش وبلاگ هوشمند، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در پیامی ویدئویی از آمریکایی ها خواست تا در دوران پاندمی کروناویروس متحد باشند.

جورج بوش خطاب به آمریکایی ها: در مقابل کرونا متحد باشیم

به نوشته روزنامه دیلی میل، این پیغام از سوی جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در حالی منتشر شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی این کشور به اختلاف نظرها با دموکرات ها بر سر واکنش مناسب ملت در برابر ویروس کرونا ادامه می دهد.

بوش در پیغامی به مردم آمریکا گفت: ما نوع بشر هستیم که با هم بر می خیزیم یا شکست می خوریم؛ ما مبارزان حزبی نیستیم.

وی در پیغام ویدئویی که از سوی مرکز ریاست جمهوری جورج بوش پسر منتشر شد، به مردم تاکید می نماید تا به یاد بیاورند که اختلافات چقدر کوچک هستند و اینکه برای مقابله با دشمن نامرئی با هم باشند و از یکدیگر در دوران این بحران حمایت نمایند.

فراخوان وی برای وحدت در حالی مطرح می گردد که طرف های سیاسی ایالات متحده بیشتر از گذشته با ترامپ بر سر درگیری روزانه با فرمانداران، سناتورها و نمایندگان دموکرات دچار اختلاف شده اند.

بوش در این پیغام می گوید: این یک چالش و برهه عجیب در زندگی ملت ما و دنیا است؛ یک دشمن نامرئی و ظالم برای افراد آسیب پذیر و سالخوردگان است. یک بیماری که به سرعت می تواند زندگی و نفس آدم را بگیرد. متخصصان پزشکی سلامت خود را برای سلامت دیگران فدا می نمایند و ما به شدت سپاسگزاریم. مقام ها در هر سطحی تمهیدات لازم را برای سلامت عمومی که از همگی ما حفاظت می نماید، انجام می دهند و ما همگی آنچه را که ضروری است، انجام می دهیم.

بوش در این فیلم تایید می نماید که اوضاع کنونی به نوعی یک تنهایی است که در آن یک آغوش یا یک تماس می تواند برخلاف یک رویکرد خوب باشد، چون بر اساس خط مشی فاصله گذاری اجتماعی مردم نمی توانند چون سابق ارتباط داشته باشند.

وی به این مساله نیز اشاره نمود که این اقدامات برای حفاظت از مردم و زندگی و سلامت آنهاست و گفت: این بیماری تهدیدی علیه حس امنیت ماست. چالش بزرگتری که ما با آن روبرو هستیم مقابله با شیوع ترس و تنهایی است. ما نباید اجازه دهیم که جدایی و فاصله گذاری اجتماعی به یک انزوای احساسی بدل گردد. این ما را ملزم می نماید تا در تماس ها و ارتباطاتمان خلاق و دلسوز باشیم.

رئیس جمهوری سابق آمریکا از مردم خواست تا یکدلی را به یاد داشته باشند و به یاد بیاورند که بعضی از گروه ها شامل سالخوردگان، بیماران و بیکاران بیشترین ضربه را نسبت به سایرین متحمل شده اند.،ایسنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "جورج بوش خطاب به آمریکایی ها: در مقابل کرونا متحد باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورج بوش خطاب به آمریکایی ها: در مقابل کرونا متحد باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید