فراوری برق از سر مردان طاس

به گزارش وبلاگ هوشمند، برای این کار ضروری است در آزمایشگاه، ریزتراشه ای زیر پوست سر کارگذاشته گردد که نور خورشید را به الکتریسیته قابل ذخیره تبدیل می نماید تا بعدا استفاده گردد.

فراوری برق از سر مردان طاس

انرژی ذخیره شده را می توان بعدا برای کار های مختلفی از جمله شارژ کردن تلفن همراه به کار برد

تحقیقات جدید نشان داده است که مردان طاس می توانند از پوست سر خود برای فراوری انرژی تجدیدپذیر خورشیدی استفاده نمایند. یک شرکت نوپای اسپانیایی با همکاری دانشگاه فنی شهر والنسیا، پروژه عجیبی ارائه داده که در آن تابش نور آفتاب به پوست سر مردان طاس می تواند انرژی خورشیدی فراوری کند.

در این طرح، از جمجمه به مثابه سطحی استفاده می گردد که پرتو های خورشید را جمع می نماید و بعد با تبدیل آن به الکتریسیته، انرژی را در باتری های کوچکی که همراه فرد است ذخیره می نماید. انرژی ذخیره شده را می توان بعدا برای کار های مختلفی از جمله شارژ کردن تلفن همراه به کار برد. برای این کار ضروری است در آزمایشگاه، ریزتراشه ای زیر پوست سر کارگذاشته گردد که نور خورشید را به الکتریسیته قابل ذخیره تبدیل می نماید تا بعدا استفاده گردد.

به نوشته مجله اینوویتورز، کارآیی سر های طاس در تبدیل انرژی خورشیدی بیشتر از سلول های خورشیدی است که برای فراوری برق به کار می فرایند، زیرا نور آفتاب را با قوت و سرعت منعکس می نمایند.

بنا بر این گزارش، این آزمایش روی چهل و دو مرد به صورت موفقیت آمیز صورت گرفته است. تنها کاری که ضروری است، جراحی مختصری برای ایجاد شکاف و کار گذاشتن ریزتراشه در پوست سر است.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "فراوری برق از سر مردان طاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری برق از سر مردان طاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید