برنامه هایی برای احیای صنعت گردشگری بعد از پیک کرونا

به گزارش وبلاگ هوشمند، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برنامه هایی برای احیای صنعت گردشگری بعد از پیک کرونا وجود دارند.

برنامه هایی برای احیای صنعت گردشگری بعد از پیک کرونا

داستان چیست؟

علی اصغر مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت دنیاگردی در دنیا اضافه کرد: خسارات زیادی به دنیاگردی ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصر بفردی است و می تواند به سرعت احیا شود. در این راستا در خردادماه 99 اقداماتی انجام شد و آمار دنیاگردی داخلی به طور فزاینده بالا رفت اما در ادامه شیوع کرونا، با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفرها جلوگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، دنیاگردی و صنایع دستی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمام کشورها، مرزهای بین المللی را برای ورود دنیاگرد باز کنیم شرایط دنیاگردی بهبود می یابد.

وی ادامه داد: برنامه های خوبی را تهیه کرده و آماده و در دستور کار داریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه ها و تقاضای بازار شرایط را به سرعت ترمیم کنیم. در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.

مونسان با بیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن دنیاگردی استفاده می شود، اضافه کرد: تورهای مجازی دنیاگردی کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی افتد در واقع حوزه دنیاگردی باید به صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود. البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن دنیاگردی و میراث فرهنگی به خوبی بهره می گیریم.

منبع: همگردی

به "برنامه هایی برای احیای صنعت گردشگری بعد از پیک کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه هایی برای احیای صنعت گردشگری بعد از پیک کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید