نظارت فولاد در خانه تکانی قطبی

به گزارش وبلاگ هوشمند ، فولاد خوزستان بعد از چند تغییر در روی نیمکت تیمش و البته کسب نتایج نگران کننده برای طرفدارانش، بالاخره تعیین کرد که در نیم فصل دوم با افشین قطبی به کارش ادامه خواهد داد و این مربی در اولین حضورش روی نیمکت این تیم توانست سه امتیاز با ارزشی را کسب کند، اگرچه پیش از حضور قطبی نیز فولاد با عزیز فریسات به روند مطلوبی برگشته بود. اما به طور حتم برنامه این سرمربی با فولاد برای نیم فصل دوم خواهد بود و به همین جهت به احتمال زیاد شاهد خانه تکانی قطبی در روزهای سرد زمستانی خواهیم بود. حبیب الله رضایی در خصوص انتقال سینا مریدی به دیگر تیم ها، می گوید: همان گونه که اشاره شد، باشگاه فولاد به دنبال تقویت تیم خود است و در این راستا از مهره های ارزشمند خود دست نمی کشد ؛ بازیکنان ما با توان بالای خود توانسته اند موفقیت های زیادی برای مجموعه به دست بیاورند و طرفداران فولاد این موضوع را بدانند که ستاره های فولاد در این تیم ماندگار هستند. قطعا برای موفقیت تیم فولاد خوزستان تمام کوشش خود را برای برطرف نقاط ضعف در نقل و انتقالات نیم فصل به کار خواهیم بست، بنابر این در روزهای آینده همزمان با برنامه ریزی برای برگزاری اردو و انجام امور لازم در این زمینه، در جذب بازیکن نیز فعال می شویم و اخبار مربوطه را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

نظارت فولاد در خانه تکانی قطبی

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان به جدایی سوارز تارتا و نگچی لوپز، دو بازیکن خارجی این تیم در نیم فصل اول اشاره ای دارد: با توجه به فضای موجود و احتیاج به تقویت تیم برای حضور قوی تر در دور برگشت لیگ برتر، ضمن تقدیر و تشکر از این دو بازیکن برزیلی با آنها تسویه حساب صورت گرفت.

حرفهای مدیرعامل فولاد به خوبی نشان می دهد که باید منتظر خانه تکانی اساسی در این تیم باشیم. هر چند او از دو بازیکن نام می برد اما با توجه به حضور قطبی در این تیم و البته نتایجی که پیش از این بازیکنان کسب نموده اند، به نظر می رسد تعداد بازیکنان جدا شده این تیم بیش از اینها خواهد بود واین تیم برای جذب بازیکنان جدید باید با چند بازیکن سابق خود تسویه حساب کند.

البته رضایی در باره نحوه جدایی دوبازیکن خارجی تیمش می گوید:جلسه ای با لوپز و تارتا برگزار گردید و از این دو بازیکن و همچنین همسر لوپز که در ماه های اخیر در اهواز حضور داشتند، با اهداء هدیه ای از صنایع دستی استان تقدیر به عمل آمد تا به بهترین شکل و با خاطره ای خوب جدایی آنها اتفاق بیافتد. به نظر می رسد این گونه رفتارها هم در راستای منافع باشگاه فولاد بوده و هم از اتفاقات ناگوار آینده جلوگیری خواهد نمود. پس قابل تقدیر خواهد بود.

اما در فولاد مسئله مهم تری هم وجود دارد. قطبی سابقه چندان روشنی در خرید بازیکنان خارجی ندارد و در پرسپولیس نیز خطاهایش در خرید کم نبودند. باشگاه فولاد باید حواسش به خریدهای تازه باشد تا بازیکنانی بی کیفیت تر از بازیکنان پیشین به فولاد نیایند. آیا در باشگاه فولاد یک نظارت فنی دقیق روی خریدهای جدید افشین قطبی وجود دارد؟ آیا باشگاه فولاد در ساختار خود مربیان و کارشناسانی دارد که چنین مسائلی را زیر ذره بین قرار دهند تا دی کارموی دیگری به فولاد نیاید؟

11

منبع: ایران ورزشی

به "نظارت فولاد در خانه تکانی قطبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت فولاد در خانه تکانی قطبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید