2 خانه تاریخی در یزد به مزایده گذاشته شد

به گزارش وبلاگ هوشمند، مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: دو خانه تاریخی کازرونی و کاشفی یزد به مزایده گذاشته شد.

2 خانه تاریخی در یزد به مزایده گذاشته شد

به گزارش وبلاگ هوشمند به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، منیژه جعفری با اعلام این خبر گفت: دو خانه تاریخی کازرونی و کاشفی در بافت تاریخی یزد به منظور احیا، مرمت و بهره برداری به مزایده گذاشته شد.

او اضافه کرد: این بناها از سوی صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، به وسیله مزایده به صورت اجاره واگذار می گردد.

جعفری اظهار کرد: خانه کاشفی با کاربری موزه فرهنگی و پذیرایی واگذار می گردد. این مجموعه تاریخی به شماره 6556 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، با بیان اینکه خانه کازرونی با شماره 6325 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، اضافه کرد: سرمایه گذاری، واگذاری و حق بهره برداری این بنا با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی است.

جعفری ادامه داد: شرکت کننده در مزایده اسناد را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا، پایگاه اینترنتی صندوق احیا و یا پایگاه ملی اطلاع رسانی دریافت و تا روز یکشنبه 24 آذر تکمیل نموده و به دبیرخانه تحویل دهد.

منبع: میراث آریا

به "2 خانه تاریخی در یزد به مزایده گذاشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 خانه تاریخی در یزد به مزایده گذاشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید