کرمان میزبان داوران والیبال کشور

به گزارش وبلاگ هوشمند، کلاس داوری درجه دو والیبال با حضور شرکت کنندگانی از کرمان، یزد، خراسان رضوی و شیراز به میزبانی کرمان برگزار می گردد.

کرمان میزبان داوران والیبال کشور

علی اکبر ثابتی پور، رئیس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: کلاس داوری درجه دو والیبال با حضور شرکت کنندگانی از استان های کرمان، یزد، خراسان رضوی و شیراز با تدریس خانم قویدل (از تهران) در کرمان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این کلاس از روز یکشنبه دوم تیر جاری شروع می گردد و تا روز پنج شنبه ششم تیر جاری ادامه دارد.

ثابتی پور در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کلاس مربیگری والیبال بانوان به میزبانی بردسیر نیز اشاره و توضیح داد: 25 مربی از سراسر استان در این دوره حضور دارند.

وی یادآور شد: این دوره با تدریس خانم پام (از کرمان) از روز یکشنبه دوم تیر جاری شروع می گردد و تا روز پنج شنبه ششم تیر جاری ادامه دارد.

ثابتی پور هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقاء سطح مهارتی مربیان و داوران عنوان نمود و اضافه نمود: با توجه به پیشرفت و ارتقای قابل توجه سطح والیبال در استان و کشور، برنامه های مدونی در راستای رسیدن به افق چشم انداز فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی وجود دارد و کرمان نیز یکی از استان های با استعداد در رشته ورزشی والیبال محسوب می گردد و بی شک در صورت کوشش و برنامه ریزی می توانیم ورزشکاران شایسته ای از این خطه به رقابت های ملی و بین المللی معرفی کنیم، همانگونه که تاکنون پیروز عمل نموده است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کرمان میزبان داوران والیبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان میزبان داوران والیبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید