شرایط قرمز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز تعطیل شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ هوشمند، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با توجه به قرمز شدن شرایط کرونایی در اصفهان، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز رشته های پزشکی و پرستاری تعطیل است.

شرایط قرمز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز تعطیل شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ هوشمند، محمدرضا صبری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخصوص حضور دانشجویان بالینی و استادان در مراکز بهداشتی گفت: با توجه به قرمز شدن اصفهان و تشدید شیوع کرونا در این شهرستان 50 درصد استادان دروس غیربالینی در مراکز درمانی حضور یابند.

صبری بیان نمود: کارورزان بالینی در رشته های پزشکی و پرستاری و اکسترن های که وظیفه اینترنی دارند، به صورت کشیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور یابند و دیگر دروس بالینی تعطیل است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توضیح داد: حتی المقدور دانشجویان از سکونت در خوابگاه ها اجتناب کنند و درصورت احتیاج مدت تعطیلی به دوره این دانشجویان افزوده می گردد.

وی با بیان اینکه آموزش سایر دانشجویان، به ویژه دانشجویان بین المللی به صورت مجازی ادامه می یابد، گفت: امتحانات نیز تا ادامه شرایط قرمز کرونایی به صورت مجازی برگزار می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در دانشکده پزشکی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی براساس برنامه دانشکده و گروه حضور خواهند داشت و در دانشکده دندانپزشکی براساس نظر مسئولان دانشکده، دستیاران اقدامات درمانی برای بیماران اورژانسی را انجام خواهند داد.

وی در خاتمه تاکید نمود: حداکثر تعداد افراد در جلسات حضوری ده نفر و بقیه اعضا بصورت مجازی شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرایط قرمز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز تعطیل شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، دروس بالینی به جز برای دانشجویان کارورز تعطیل شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید