وحید شیخ ویسی: شکست مقابل پارس جنوبی روی تیم ما تأثیر منفی نمی گذارد، انگیزه مان برای لیگ برتر بیشتر شد

به گزارش وبلاگ هوشمند، وحید شیخ ویسی تأکید کرد، شکست مقابل پارس جنوبی و کنار رفتن از جام حذفی تأثیری روی عملکرد این تیم نخواهد گذاشت.

وحید شیخ ویسی: شکست مقابل پارس جنوبی روی تیم ما تأثیر منفی نمی گذارد، انگیزه مان برای لیگ برتر بیشتر شد

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هوشمند درباره شکست تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی گفت: شرایط بازی های جام حذفی متفاوت است. در این مسابقه هر دو تیم محتاط بودند و فقط دو سه فرصت نصفه و نیمه داشتند. در ضربات پنالتی هم که شرایط یکسان است، عملکرد پارس جنوبی پنالتی بهتر بود. من هم کوشش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و حتی دو پنالتی هم گرفتم، ولی در نهایت آنها به مرحله بعدی صعود کردند.

وی در مورد اینکه آیا این باخت در روند پیکان تأثیر منفی نخواهد گذاشت، مطرح نمود: این اتفاق رخ نخواهد داد و این شکست در تیم ما تأثیر منفی نخواهد داشت. ما در لیگ برتر راه مان را ادامه می دهیم و انگیزه مان بیشتر خواهد شد تا نتایج خوبی بگیریم. هدف باشگاه این بود که حضور پرقدرتی در جام حذفی داشته باشد، اما متأسفانه حذف شدیم و حالا باید روی بازی با صنعت نفت در هفته هفتم لیگ برتر تمرکز کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در سرانجام توضیح داد: ما 24 بازی دیگر در لیگ برتر در پیش داریم که می توانیم بهترین نتایج را گرفته و به هدف مان برسیم. باید باخت در جام حذفی را فراموش نموده و به آینده فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم و می توانیم در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وحید شیخ ویسی: شکست مقابل پارس جنوبی روی تیم ما تأثیر منفی نمی گذارد، انگیزه مان برای لیگ برتر بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید شیخ ویسی: شکست مقابل پارس جنوبی روی تیم ما تأثیر منفی نمی گذارد، انگیزه مان برای لیگ برتر بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید