مطهری: نمی دانم چرا مسائل فقط برای استقلال است، جریمه هم شویم مهم نیست

به گزارش وبلاگ هوشمند، مهاجم تیم فوتبال استقلال به انتقاد از شرایط این تیم پرداخت و گفت حتی اگر برای بیان این مسائل جریمه شود، اهمیتی ندارد.

مطهری: نمی دانم چرا مسائل فقط برای استقلال است، جریمه هم شویم مهم نیست

به گزارش وبلاگ هوشمند، ارسلان مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم استقلال مقابل پدیده گفت: با تمام مسائلی که داریم خدا را شکر بردیم و هواداران خشنود شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل قطعی برق را می داند یا خیر، عنوان کرد: نه، واقعاً نمی دانم چه شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره مسائل این تیم نیز توضیح داد: قبلاً هم این مسائل بوده، ولی الان به اوج خودش رسیده است. نمی دانم چرا این مسائل فقط برای ماست. من الان دو سال است به تیم استقلال آمدم، ولی این تیم چهار پنج سال است که این مسائل را دارد. باید فکری به حال تیم استقلال شود.

مطهری در واکنش به طرح این موضوع که اگر در مورد کسی هم صحبت کند، جریمه خواهد شد، گفت: خیر، اصلاً جریمه هم شویم مهم نیست! ما به خاطر دل هواداران بازی می کنیم. ما کاری نداریم مدیرعامل چه کسی است، ما می خواهیم شرایط مان اوکی شود. آقایان! کادر مدیریتی بیاورید که تیم را جمع و جور کند. این تیم 40 میلیون هوادار دارد. وقتی شما کار نمی کنید، نه فقط ما و کادر فنی، 40 میلیون هوادار ناراحت می شوند. هواداران حرص می خورند، ولی احساس می کنم این موضوع اصلاً برای شان مهم نیست. از مسائل گفتن کلیشه ای شده است. یک مثال ساده می زنم. ما یک سالن وزنه می خواهیم برویم، پنج شش مکان عوض کرده و هر روز یک جا تمرین می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطهری: نمی دانم چرا مسائل فقط برای استقلال است، جریمه هم شویم مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: نمی دانم چرا مسائل فقط برای استقلال است، جریمه هم شویم مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید