شهر تهران 10 هزار واحد نا ایمن دارد

به گزارش وبلاگ هوشمند، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه در شهر تهران 10 هزار واحد نا ایمن شناسایی شده است گفت: کاهش ضریب ریسک و ایجاد سازو کاری برای برطرف خطر فضاهای عمومی و مسکونی اولویتی است که شورای شهر تهران در سال 98 مورد پیگیری قرار می دهد.

شهر تهران 10 هزار واحد نا ایمن دارد

وی تاکید نمود: موضوع ایمنی احتیاج به پایش مستمر دارد چراکه در طول زمان واحدی که ایمن بوده است نا ایمن می گردد و یا با انجام اصلاحات لازم واحد نا ایمن تبدیل به واحدی ایمن می گردد از این روی نمی توان به صورت مقطعی این موضوع را مورد آنالیز قرار داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد:در آنالیز های سازمان آتش نشانی تا ابتدای سالجاری در حدود 6 هزار واحد نا ایمن شناسایی شده بود که تا کنون این تعداد به 10 هزار واحد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ضریب نا ایمن بودن واحد ها متفاوت است توضیح داد: از میان از هزار واحد ناایمن در شهر تهران حدود 250 ساختمان پرخطر وجود دارد که باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف خطر اقدام نمایند.

نوری بیان کرد: در میان 250 ساختمان نا ایمن حدود 30 ساختمان به مانند مراکز تجاری وجود دارد که در داخل خود 10 ها واحد را جای داده اند که به آنها اخطار لازم برای رعایت دستورالعمل های ایمنی داده شده است.

وی در سرانجام اطلاع داد: تاکنون تعدادی از این ساختمان ها نسبت به برطرف خطر اقدام نموده اند و ایمن سازی تعداد دیگر نیز در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهر تهران 10 هزار واحد نا ایمن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر تهران 10 هزار واحد نا ایمن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید