اصناف متخلف گچساران زیر ذره بین بازرسان نظارتی

به گزارش وبلاگ هوشمند، رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت: از شروع شیوع ویروس کرونا تا به امروز 40 هزار مورد بازرسی از اصناف این شهرستان صورت گرفته است.

اصناف متخلف گچساران زیر ذره بین بازرسان نظارتی

به گزارش وبلاگ هوشمند از یاسوج، سید ناصر حسینی رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران گفت: 662 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی تا به امروز پلمب شدند.

او با بیان اینکه همکاری بازاریان برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه شیوه نامه های بهداشتی قابل تقدیر است، گفت: در این تعداد بازرسی ها900 صنف متخلف شناسایی شد.

حسینی ابراز کرد: بازرسان روزانه در 2 نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در مورد رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.

او توضیح داد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تا به امروز هزارو 101 گشت مشترک بازرسی در این شهرستان اجرا شده است.

حسینی گفت: هشت هزار مورد بازرسی سال جاری بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شناسایی اصناف متخلف در بازار این شهرستان انجام شد.

او ادامه داد: نیمی از این بازرسی ها در زمینه اجرای طرح محدودیت های ناشی از کرونا در بازار این شهرستان انجام شد.

حسینی بیان نمود: 280 تن متخلف بازاری در این طرح شناسایی و با تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی ، درج نشدن قیمت و گرانفروشی از جمله این تخلفات بوده است.

او ادامه داد: پس از شناسایی واحدهای متخلف در ابتدا به آن ها تذکر و اخطار داده می گردد اما چنانچه این مساله تکرار گردد، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می گردد.

هم اکنون هشت هزارو 588 واحد صنفی در این شهرستان عضو اتاق اصناف هستند که از این تعداد بیش از چهار هزارو 234 واحد صنفی دارای پروانه کسب می باشند.

تعداد اتحادیه های صنفی شهرستان گچساران 25 مورد است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اصناف متخلف گچساران زیر ذره بین بازرسان نظارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصناف متخلف گچساران زیر ذره بین بازرسان نظارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید