پرویز هادی: برای مسابقات جهانی خودم را به کادر فنی تحمیل می کنم

به گزارش وبلاگ هوشمند، قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای آسیایی گفت: خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل می کنم.

پرویز هادی: برای مسابقات جهانی خودم را به کادر فنی تحمیل می کنم

به گزارش وبلاگ هوشمند، پرویز هادی درباره برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران کشتی بازی های آسیایی جاکارتا گفت: از افرادی که زحمات ما را دیدند تشکر می کنم، کشتی ایران همیشه پر افتخار بوده و سعی نموده پرچم ایران را در تمام میادین بین المللی به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: ما هم همواره سعی نموده ایم به عنوان سرباز انجام وظیفه کنیم تا دل مردم عزیزمان شاد گردد. از حامی مالی فدراسیون کشتی و دکتر قاسمی که همواره در کنار این رشته بودند تشکر می کنم که بلافاصله بعد از اتمام بازی های آسیایی زحمات ما را دیدند. به خاطر حمایت هایی که از کشتی می گردد تشکر می کنم چون باعث ایجاد انگیزه و روحیه در آستانه مسابقات جهانی شد.

هادی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی گفت: کوشش می کنم بتوانم خودم را برای حضور در مسابقات جهانی به کادر فنی تحمیل کنم، کار بسیار سختی هم در بین رقبای داخلی و هم رقبای خارجی دارم اما کوشش می کنم با بالاترین میزان آمادگی به این رقابت ها گام بگذارم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی های آسیایی توضیح داد: متأسفانه کشتی در این مدت همواره مظلوم واقع گردیده و مسئولان ورزش آنطور که باید و شاید از این رشته حمایت نمی نمایند. همواره این موضوع را مطرح نموده ایم اما گوش شنوایی وجود ندارد. اخیراً چند تورنمنت بین المللی را به دلیل مسائل مالی از دست داده ایم در حالیکه به خیلی از سازمان ها ارز دولتی تعلق می گیرد اما ورزش و کشتی از این موضوع محروم است.

سنگین وزن تیم ملی اضافه کرد: متأسفانه کشتی فقط در حرف ورزش اول کشور است. در کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و آذربایجان کشتی گیران با هواپیمای شخصی تردد می نمایند و به دیدار رئیس جمهور کشورشان می روند و دغدغه ای برای حضور در اردوها و مسابقات ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرویز هادی: برای مسابقات جهانی خودم را به کادر فنی تحمیل می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویز هادی: برای مسابقات جهانی خودم را به کادر فنی تحمیل می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید