نمایش درخشان نوکارت، جهانبخش را نیمکت نشین کرد

به گزارش وبلاگ هوشمند، علیرضا جهانبخش که روی نیمکت برایتون نشسته بود شاهد پیروزی تیمش مقابل منچسریونایتد بود.

نمایش درخشان نوکارت، جهانبخش را نیمکت نشین کرد

به گزارش وبلاگ هوشمند،تیم فوتبال برایتون از هفته دوم لیگ برتر انگلیس نتیجه فوق العاده ای گرفت و موفق شد در استادیوم خانگی اش با نتیجه سه بر یک منچستریونایتد را شکست دهد.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش که روی نیمکت نشسته بود فرصت بازی پیدا نکرد چرا که آنتونی نوکارت هافبک راست شماره 7 فرانسوی برایتون نمایشی فوق العاده ارائه کرد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

البته باب هاتون با وجود ثبت برتری در نیمه نخست و حفظ آن تا دقایق پایانی مسابقه دو تعویض در وقت های تلف گردیده انجام داد اما در این مسابقه مهیج نوبت به جهانبخش نرسید.

در این مسابقه مدافعان یونایتد با اشتباهات متعدد مدافعان خود کاری کردند تا دقیقه 25 گلن مورای با ضربه ای چرخشی دروازه سرخ ها را باز کند.دو دقیقه بعد اشتباه مدافعان منچستری باعث شد شوک دوم را پذیرا باشند و این بار شین دافی دروازه دخئا را باز کرد.

بعد از این دو گل منچستر جلو کشید و یکی از گل های خورده را توسط لوکاکو جبران کرد اما در وقت های تلف گردیده باز هم اشتباه دیگری از مدافعان این تیم یک پنالتی تقدیم میزبان کرد تا پاسکال گروس نتیجه بازی را سه بر یک کند.البته دخئا تا مهار این توپ فاصله زیادی نداشت و توپ بعد از برخورد به پاهای او وارد دروازه شد.

مورینیو بین دو نیمه دو تعویض تهاجمی انجام داد و قبل از دقیقه 60 هم تعویض هایش را تمام کرد اما تیم او نمی توانست موقعیتی بسازد و تنها در آخرین ثانیه های بازی یک پنالتی به دست آورد تا پوگبا شکست را خفیف تر کند.

منبع: ایران ورزشی

به "نمایش درخشان نوکارت، جهانبخش را نیمکت نشین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخشان نوکارت، جهانبخش را نیمکت نشین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید