نمازی: با این شرایط نمی توانیم به قهرمانی برسیم

به گزارش وبلاگ هوشمند، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید: ما بازی که می توانستیم ببریم را با یک اوت دستی باختیم و در این شرایط انتظار قهرمانی هم داریم اما باید بگویم با این وضعیت نمی گردد به قهرمانی نزدیک شد.

نمازی: با این شرایط نمی توانیم به قهرمانی برسیم

به گزارش وبلاگ هوشمند ، شکست ذوب آهن مقابل پدیده، آن هم در خانه خودی، غافلگیری بزرگی به حساب می آمد. امید نمازی البته گویا این شکست را پیش بینی نموده بود که به گفته خودش، به بازیکنان گفته بوده که به خودشان بیایند. نمازی در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره شکست تیمش می گوید: فشار روی پدیده کم بود اما من به بازیکنانم گفتم این قانون فوتبال است که اگر گل نزنید گل می خورید. ما چه گل هایی هم خوردیم! روی اوت دستی هم گل خوردیم! اینطور که فایده ندارد که یک تیم کلی زحمت بکشد اما گل نزند. ما بازی که می توانستیم ببریم را با یک اوت دستی باختیم و در این شرایط انتظار قهرمانی هم داریم اما باید بگویم با این وضعیت نمی گردد به قهرمانی نزدیک شد. وقتی چند موقعیت دارید و گل نمی زنید بهتر است مثل برخی تیم ها عقب بنشینیم تا یک امتیاز بگیریم.

غیبت محسن مسلمان در ترکیب ذوب آهن، یکی از بزرگ ترین ابهاماتی است که وبلاگ هوشمند درباره اش از نمازی سوال می پرسند و او هم این طور پاسخ می دهد: اتفاقاتی که اتفاق افتاده ربطی به دنیای مجازی ندارد. در بازی با سپاهان خطایی روی مسلمان شد و هنوز او از ناحیه پشت پا التهاب دارد و نمی تواند به خوبی بدود تا اینجا هم فیزیوتراپی انجام داده اما هنوز به صورت کامل آماده نیست. به هر حال حرف در دنیای مجازی زیاد است و اگر بخواهیم به آنها توجه کنیم باید زندگی خودمان را تعطیل کنیم.

9

منبع: ایران ورزشی

به "نمازی: با این شرایط نمی توانیم به قهرمانی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: با این شرایط نمی توانیم به قهرمانی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید