معرفی موزه؛ بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟

به گزارش وبلاگ هوشمند، موزه خرگوش بزرگترین کلکسیون از این حیوان در کتاب گینس ثبت شده است.

معرفی موزه؛ بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟

به گزارش خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی وبلاگ هوشمند؛اگر شما هم از خرگوش خوشتان می آید و در کودکی به اندازه ای داستان خرگوش و لاک پشت را شنیده اید که آن را حفظ نموده اید؛ حتما می دانید که امروزه افراد زیادی در هر سنی دوست دارند این حیوان بازیگوش را یک بار هم که شده از نزدیک ببینند و لمس نمایند.

در این میان برخی از افراد با علاقه ای بیشتر از سایرین کوشش می نمایند که کلکسیونی از انواع خرگوش ها را در یک مجموعه جمع آوری نمایند. امروزه بزرگترین کلکسیون خرگوش در یکی از موزه های آمریکا به نمایش گذاشته می گردد که نام این کلکسیون در کتاب گینس ثبت شده است.

موزه خرگوش، محل نگهداری 34 هزار عروسک خرگوش است. این موزه، حیوانات اهلی را در معرض دید عموم قرار می دهد و به نوعی بازدیدنمایندگانش را بیش از پیش با حیوانات اهلی و به ویژه خرگوش آشنا می نماید البته باید گفت که اکثر ما در طول زندگیمان به نحوه های مختلف با زندگی خرگوش آشنا شدیم، زیرا این حیوان بانمک بار ها در قالب شخصیت های کارتونی مختلف روی صفحه جادویی تلویزیون ظاهر شده است.

لازم به ذکر است؛ رالف، خرگوشی بود که در سال 2013 با وزنی بالغ بر 55 پوند عنوان بزرگترین خرگوش دنیا را به خودش اختصاص داد و نامش در کتاب گینس ثبت شد.این خرگوش هم اکنون یکی از بزرگترین خرگوش های دست آموز دنیا است.

بزرگترین کلکسیون خرگوش کجاست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی موزه؛ بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی موزه؛ بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید