رضاییان: اگر راهکاری برای یاری به باشگاه ها اتخاذ نشود فوتبال ما خاتمه خوشی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ هوشمند، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: همه باشگاه ها مانند یکدیگر مسائل اقتصادی دارند و اگر راهکاری برای یاری به فوتبال در نظر گرفته نشود فوتبال ما خاتمه خوشی نخواهد داشت.

رضاییان: اگر راهکاری برای یاری به باشگاه ها اتخاذ نشود فوتبال ما خاتمه خوشی نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ هوشمند ، بهرام رضاییان پس از شکست 2 بر صفر پارس جنوبی مقابل استقلال گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. استقلال به این پیروزی احتیاج داشت و بازی هم در استادیوم آزادی بسیار سخت بود. به نظرم گل به خودی که در ابتدای مسابقه دریافت کردیم فشار را روی تیم ما بیشتر کرد. در هر صورت نتوانستیم کاری انجام دهیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره اعتراضات متعدد بازیکنان لیگ برتر به قضاوت داوران، گفت: این کار از جانب هر تیمی باشد اشتباه است، طبیعی است داوران اشتباه می نمایند و این اشتباهات هم سهوی است. ما باید اجازه دهیم آنها کارشان را انجام دهند، قطعا همانطور که گفتم این اشتباهات سهوی است و انصاف نیست داوران را در این وضعیت این قدر تحت فشار قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص بیانیه های متعدد باشگاه ها نیز یادآور شد: وقتی یک اتفاقی رخ می دهد دیگر کار از کار گذشته و این بیانیه ها فقط فوتبال را به حاشیه می برد و نمی گذارد جهت طبیعی خود را طی کند.

رضاییان درباره مسائل اقتصادی تیمش نیز توضیح داد: ما مشکل اقتصادی نداریم، اما یکسری از تیم ها مشکل اقتصادی دارند و همه مانند هم هستند. به نظرم اگر قانون پنجم و ششم توسعه اصلاح نشود و راهکاری اندیشیده نشود فوتبال ما سرانجام خوشی نخواهد داشت، امیدوارم مجلس شورای اسلامی از ورزش حمایت کند و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ بدهد. این که می گویند دولت نباید به باشگاه ها یاری کند، پس چه کسی باید یاری کند؟

وی در پاسخ به این پرسش که درآمد باشگاه پارس جنوبی از چه راهی است، بیان کرد: محل درآمد ما بحث اسپانسر است و هزینه های خودمان را از این زمینه تامین می کنیم، همینجا از اسپانسرمان هم تشکر می کنم، اما صحبت من درباره یاری دولت به کل فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به این پرسش که آیا این باشگاه هیچ یاری دولتی دریافت نمی کند؟ گفت: طبق قانون پنجم و ششم توسعه مصوبه مجلس شورای اسلامی دولت از هرگونه یاری به باشگاه ها منع شده و ما نیز مانند باشگاه های استقلال و پرسپولیس نمی توانیم یاریی دریافت کنیم.

رضاییان در خصوص این که آیا درآمد تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ به این باشگاه اختصاص داده شده است یا خیر؟ گفت: خدا را شکر سال جاری شرایط تبلیغات مان بهتر شده و حدود 500 میلیون از این طریق به باشگاه های ما داده شده است، اما این درآمد بخش کوچکی از هزینه های باشگاه ها را پوشش می دهد. بخش عمده درآمد باشگاه ها به وسیله حق پخش تلویزیونی است که هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضاییان: اگر راهکاری برای یاری به باشگاه ها اتخاذ نشود فوتبال ما خاتمه خوشی نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: اگر راهکاری برای یاری به باشگاه ها اتخاذ نشود فوتبال ما خاتمه خوشی نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید