بازی با العین را فراموش کردیم، به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم

به گزارش وبلاگ هوشمند، پژمان منتظری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر العین در ورزشگاه آزادی گفت: یک نمایش قابل قبول داشیم و باید این بازی را با پیروزی به انتها می رساندیم. اما متأسفانه بدشانس بودیم و توپ ها و به گل تبدیل نشد.

بازی با العین را فراموش کردیم، به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم

وی اضافه کرد: ما چند موقعیت صد درصد را با عملکرد خود دروازه العین را از دست دادیم و معتقدم اگر دروازه بان العین فرد دیگری بود مطمئناً با 3 گل العین را شکست می دایم.

مدافع استقلال گفت: ما باید از همین الان تساوی برابر العین را فراموش کرده و به فکر بازی با نساجی باشیم زیرا هنوز امید به قهرمانی در لیگ برتر را داریم و باید تمام تلاش خود را برای این کار بکار ببندیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال امیدی به صعود به دور بعد لیگ قهرمانان دارد یا خیر، گفت: ما هرگز ناامید نمی شویم زیرا بازی های زیادی باقی مانده و می توانیم با چند برد خود به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

منتظری در خاتمه گفت: از هواداران استقلال ممنون هستیم. ما شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم آنها را شاد به منازلشان راهی کنیم اما مطمئن باشند با حمایت آنها چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان نتایج درخشانی کسب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی با العین را فراموش کردیم، به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با العین را فراموش کردیم، به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید