بازتاب درخشش پینگ پنگ ایران در جاکارتا ، نیما و احمدیان در راه اروپا

به گزارش وبلاگ هوشمند، حضور خوب ملی پوشان ایران در جاکارتا، دو نفر از آن ها را راهی لیگ های اروپایی نموده است.

بازتاب درخشش پینگ پنگ ایران در جاکارتا ، نیما و احمدیان در راه اروپا

به گزارش وبلاگ هوشمند ، دو ملی پوش پینگ پنگ ایران قرار است برای یک سال در لیگ کشورهای فرانسه و اتریش بازی نمایند. نیما عالمیان با قراردادی یک ساله به یکی از تیم های دسته یک فرانسه پیوسته است و امین احمدیان پینگ پنگ جوان و ملی پوش ایران هم با قراردادی یک ساله در یکی از تیم های دسته یک اتریش بازی خواهد نمود.

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز این خبر را تایید نموده است.

امین احمدیان همچنین نماینده پینگ پنگ ایران در المپیک جوانان است و مدتی پیش به همراه تیم جوانان توانست در قهرمانی آسیا مدال برنز بگیرد.

نیما عالمیان هم به همراه تیم ایران در مسابقات تیمی قهرمان جهان به دسته یک صعود کرد.

این دو بازیکن البته هر دو در بازی های آسیایی اینچئون در ترکیب تیم ملی قرار داشتند و توانستند به جمع چهار تیم پایانی پیدا نمایند.

نوشاد و نیما عالمیان پیش از این هم از لژیونر شدنشان برای فصل پیش روی رقابت های باشگاهی خبر داده بودند. حالا نیما مقصدش را معین نموده و باید دید نوشاد عالمیان پس از مدال بزرگ و ارزشمندش در جاکارتا چه تصمیمی خواهد گرفت و به کدام یک از باشگاه ها و لیگ های خارجی خواهد رفت.

نوشاد در بازی های آسیایی پس از نفرات اول و سوم جهان بر سکوی سوم ایستاد. او در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی در رده 94 قرار گرفته است اما با این مدال درخشان قطعا در رده بندی جدید در صندلی بسیار بهتری قرار خواهد گرفت.

4،230

منبع: ایران ورزشی

به "بازتاب درخشش پینگ پنگ ایران در جاکارتا ، نیما و احمدیان در راه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب درخشش پینگ پنگ ایران در جاکارتا ، نیما و احمدیان در راه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید