اردوی صحرایی گردان های تیپ پیاده استان بوشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هوشمند، یدالله کشاورز شنبه شب در همایش تجربه نگاری از اردوی صحرایی و رزم شبانه گردان های امام حسین(ع) تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در آینده نزدیک اطلاع داد.

اردوی صحرایی گردان های تیپ پیاده استان بوشهر برگزار می گردد

وی با اشاره به اینکه از برخی مسائل که برای ما فرهنگ شده خیلی ساده از آن می گذریم گفت: در برخی از دانشگاه های مشهور رشته ای بنام تجربه نگاری تحصیل می گردد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: سازمان ها و سیستم های پیشرفته تجربه نگاری در برخی از کشورهای دنیا به شدت مشغول فعالیت در سطح کلان هستند.

وی با تاکید بر اینکه تجربه نگاری باید مرجع گردد توضیح داد: در آیات و روایات بر تجربه نگاری و مستندسازی تأکیدات و سفارشات فراوانی شده که این خود أهمیت این موضع را در اسلام می رساند.

کشاورز با بیان اینکه کاهش زمان و هزینه، جلوگیری از آزمون و خطا، در اختیار داشتن اظهارنظر دیگران از اثرات مثبت تجربه نگاری است اضافه نمود: تجربه نگاری توانمندی های سازمان را متبلور می نماید.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: یگان های موفق با استفاده از تجربه های گذشته موفقیت های بیشتری دست پیدا نموده و از اشتباهات احتمالی جلوگیری می نماید.

وی با بیان اینکه 70 درصد اشتباهات سازمان ها تکرار پذیر است در حالی که تجربیات آن 70 درصد هم قابل استفاده است اضافه نمود: تجربه نگاری تقویت مهارت سازماندهی در مراحل بعدی است. تجربیات باید در سازمان دارای اثرگذاری باشد.

کشاورز با بیان اینکه تجربه نگاری باید دیدگاه را نسبت به جامعه، أفراد و سازمان را تغییر دهد افزود: به کمیت تجربه نباید نگاه کرد بلکه باید به کیفیت آن که اثرگذار و تغییردهنده است توجه داشت.

در خاتمه از افراد برتر تجربه نگاری در این تیپ با اهداء جوائزی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوی صحرایی گردان های تیپ پیاده استان بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی صحرایی گردان های تیپ پیاده استان بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید