اجازه ندادیم السد به هدفش برسد، طرفداران در این صعود سهیم هستند

به گزارش وبلاگ هوشمند، سیامک نعمتی پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که توانستیم در هر دو بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و اجازه صعود به تیم پر مهره السد را ندهیم.

اجازه ندادیم السد به هدفش برسد، طرفداران در این صعود سهیم هستند

وی اضافه نمود: السد یک تیم قدرتمند بود و تنها به تهران آمده بود تا بتواند با شکست ما به فینال لیگ قهرمانان صعود کند اما ما اجازه چنین کاری را به این تیم ندادیم و توانستیم با ارائه یک بازی زیبا خصوصا در نیمه دوم به فینال برسیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص عملکرد بیرانوند هم گفت: او عالی بود. شاید تنها جمله ای که می توانم برای او بگویم این است. واکنش او در دقایق خاتمهی باعث صعود ما به فینال لیگ قهرمانان شد و بی دلیل نیست که او بهترین دروازه بان ایران است.

نعمتی توضیح داد: صعود به فینال برای ما دیگر تمام شده و حالا باید تمرکزمان را برای فینال لیگ قهرمانان بگذاریم. تیم های شرق آسیا از سرعت بالایی برخوردارند و آنها هم از بازیکنان گران قیمت و بزرگی سود می برند اما ما پرسپولیس هستیم و عملکرد خوبی داشتیم و مطمئن باشید تمام هدف ما بالابردن جام در تهران است.

هافبک پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: نمی دانم چطور از طرفداران تشکر کنم و از کسانی که به استادیوم آمده و نتوانستند بازی را از نزدیک تماشا نمایند، تشکر می کنم. اما بدون شک همه آنها در این صعود سهیم هستند و ما به آنها تبریک ویژه ای می گوییم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجازه ندادیم السد به هدفش برسد، طرفداران در این صعود سهیم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه ندادیم السد به هدفش برسد، طرفداران در این صعود سهیم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید